کارشناس مسائل سیاسی گفت:امروز آنچه از همه چیز مهم‌تر است بصیرت افزایی در جامعه و آگاهسازی نسل جوان و نوجوان نسبت به توطئه‌های دشمنان و تحریف تاریخ است.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۲۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
راهبرد مقابله با دشمنان، بصیرت افزایی و آگاهسازی نسل جوانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا مصطفوی در نشست بصیرتی پایگاه‌های حسنی و حلماء حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) شاهرود در سخنانی با اشاره به تهیدات دشمنان داخلی و خارجی و توطئه‌های استکبار جهانی برای فشار بر دولت و ملت ایران اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون که چهل سال از عمر انقلاب می‌گذرد دشمنان ما تمام تلاش خود را در راستای سرنگونی این انقلاب بکار بسته اند، اما تاکنون به نتیجه نرسیده و نخواهند رسید.
وی افزود: تلاش نهایی دشمنان فشار بر ملت برای ایجاد آشوب و گسست در نظام اسلامی و مردم است و در این راستا سناریو‌های مختلفی را امتحان کرده اند که فتنه ۸۸ از آن جمله بوده و آشوب‌های دی ماه ۹۶ نیز با برنامه ریزی اجرا شده است.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه هدف نهایی دشمن از میان برداشتن انقلاب به دست مردم و با کمک عوامل نفوذی است بیان کرد: امروز آنچه از همه چیز مهم‌تر است بصیرت افزایی در جامعه و آگاهسازی نسل جوان و نوجوان نسبت به توطئه‌های دشمنان و تحریف تاریخ است.
وی با بیان اینکه باید قول و فعل افراد با هم هماهنگ باشد گفت: امروز برخی از مسئولین ما آب به آسیاب دشمنان ریخته و از مردم جدا هستند که این سبب دلسردی مردم می‌شود و باید دقت کرد که به فرمود: ه رهبر انقلاب فتنه‌ای در راه است و مسئولین و مردم آگاه و هوشیار باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها