خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در مانور برف روبی از آمادگی تیم عملیاتی این منطقه برای مدیریت بارش های سنگین زمستانه و برقراری ترافیک روان در معابر اصلی خبر داد و پاکسازی پیاده روهای مقابل منازل را سهم شهروندان برشمرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۳۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی مدیریت شهری این منطقه پیش از ورود به فصل سرما آماده شده بود، گفت: تمامی نیروهای اجرایی و مدیریتی مدیریت شهری، طبق برنامه مدون و عملیاتی در حال آماده باش هستند و در حین و بعد از بارش برف، به سرعت وارد عمل خواهند شد تا شهروندان در امنیت خاطر از این نعمت الهی لذت ببرند و بهره مند شوند.

افشار برقراری ترافیک روان و ایمن سازی معابر برای تردد شهروندان در معابر اصلی و شریان های بزرگراهی را از مهمترین اهداف این برنامه عملیاتی برشمرد و افزود: تمامی خدمات و مجموعه اقداماتی که در چارچوب وظایف شهری بایستی ارائه شود در این برنامه مشخص شده است و متولیان امر در زمان لازم در موقعیت های معلوم وارد عمل می شوند.

وی ادامه داد: برپایی مانور برفروبی و نمایش تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز برای این امر با هدف تمرین و برقراری هماهنگی بیش از پیش انجام شده است و امیدواریم با آمادگی که تیم عملیاتی برفروبی منطقه 20 دارد در زمان لازم بهترین خدمات رسانی به شهروندان ارائه شود.

افشار به گستردگی شهر و لزوم مشارکت شهروندان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیتی که معابر اصلی و شریان های بزرگراهی دارند، توصیه می کنیم شهروندان نسبت به برفروبی پیاده رو مقابل منازلشان اقدام کنند و معابر اصلی را به مجموعه شهرداری بسپارند.

بر اساس این گزارش از ابتدای فصل سرما، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در 14 جایگاه از نواحی هفت گانه واقع در خیابان های شهید رجایی، شهید نبی پور، چهارراه چشمه علی، کمیل شمالی، شهید دستواره، شهید رحیمی، 13 آبان، امین آباد، ورامین و میادین دولت آباد، شهید بروجردی، معلم، شهدای شاملو و روستای غنی آباد مستقر شده اند.

علاوه بر امکانات نواحی هفت گانه، 35 دستگاه ماشین آلات شامل لودر، گریدر، جرثقیل، بالابر، انواع کامیونت، بابکت و تانکر در اختیار سایت های برف روبی است که با شروع بارش برف مورد استفاده قرار می گیرند و به منظور دسترسی آسان شهروندان به مواد یخ زدا، 235 مخزن حاوی شن در موقعیت های مختلف نواحی هفت گانه منطقه 20 جانمایی شده است.

 

ارسال نظرات