رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد:
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: طبق درخواست‌ها هرساله در نیمه دوم سال پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهرستان‌ها و استان‌ها تقسیم می‌شوند که امسال ۱۰ پزشک متخصص به بروجرد اختصاص‌یافته است.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۶۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، کامران سبزیان  در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  بروجرد با توجه به اینکه دومین شهر پرجمعیت استان است با کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص مواجه است که از مدت‌ها قبل اعلام نیازها در این راستا گزارش‌شده، اظهار داشت: طبق درخواست‌ها هرساله در نیمه دوم سال پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهرستان‌ها و استان‌ها تقسیم می‌شوند که امسال 10 پزشک متخصص به بروجرد اختصاص‌یافته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد تصریح کرد: دو متخصص داخلی و جراح عمومی، ارتوپد، مغز و اعصاب، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی، چشم‌پزشک، اطفال و بیهوشی از هر تخصص یک پزشک به بروجرد اختصاص‌یافته است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه علاوه  بر جمعیت بروجرد، بیمارانی از شهرستان‌های دیگر برای درمان به بروجرد سفر می‌کنند ضروری است تا هرساله تعداد پزشکان بیشتری اختصاص داده شود تا بخشی از کمبودها در این راستا برطرف شود.

سبزیان از راه‌اندازی مرکز پزشکی هسته‌ای در بروجرد خبر داد و بیان کرد: از چند روز پیش این مرکز در بروجرد در بیمارستان شهید چمران راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بیماران در صورت نیاز و مراجعه به این بخش از تعرفه دولتی استفاده می‌کنند و راه‌اندازی این مرکز سبب شده تا بیماران از سفر به شهرهای دیگر برای دریافت خدمات در این راستا خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات