نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مانند یک جریان در دنیا حرکت و دنیا را متحول کرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۷۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر در همایش بصیرت افزایی که با حضور کارکنان سپاه ناحیه عمار و ناحیه دانشجویی برگزار شد، اظهار داشت: برجام شکاف اجتماعی در جامعه ما درست کرد؛ در ۹ دی نیز همین شکاف اجتماعی بین مردم رخ داد. 

نماینده مردم مشهد و کلات  در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برجام؛ باختی برای ما و بردی  برای دشمن بود. امام خمینی (ره) یک جمله استراتژیک مطرح کردند که «ما مسئله جنگ را در میدان جنگ حل می‌کنیم.» و نه در پشت میز مذاکرات.

وی افزود: در جنگ با عراق ما بردیم، چون در بازی آن‌ها وارد نشده و بازی خودمان را کردیم. نوع گفتمان ما باعث پیروزیمان شد. برجام شکاف اجتماعی در جامعه ما درست کرد. در ۹ دی نیز همین شکاف اجتماعی بین مردم رخ داد. این تئوری فتنه از سال ۸۷ کلید خورد. در فرودین ۸۸ مقام معظم رهبری در حرم مطهر قبل از انتخاب در خصوص صیانت از رأی و عدم تقلب صحبت کردند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ۹ دی ۸۸ مقام معظم رهبری برای مردم روشن کردند که موضوع اصلی تقلب یا رأی نیست بلکه براندازی نظام است. 

وی ادامه داد: عده‌ای عنوان می‌کردند موشک نمی‌خواهیم، مردم ما گرسنه هستند، اما این حرف در پژواک خفه شد. امروز مدیریت در کشور مدیریت ناتوان نیست. تئوری جدی دشمن این است که امروز باید مردم را عصبی کرد. با مشکلات معیشتی می‌خواهند نشان دهند کشور در معرض سقوط است. اصلاح طلبان مجلس می‌گویند: «ما مُرده شما زنده، آمریکا بعد از عید به ایران حمله می‌کند».

این عضو جبهه پایداری تاکید کرد: ماشین انقلاب را در دره می‌خواهند بیندازند که هر که آمد نتواند برگردد. شکاف باید برطرف شود. برای عده‌ای سوال می‌شود که چرا مقام معظم رهبری با علم به نتیجه ندادن برجام اجازه مذاکرات دادن پاسخ آنان در امروز است که افرادی می‌گفتند با مذاکرات مشکلات پایان می‌گرفت، اما مقام معظم رهبری اجازه ندادند.

وی ادامه داد: امروز مسیر دیگری را باید رفت. انقلاب پوست اندازی‌های زیادی دارد انجام می‌دهد. گذشته افراد مهم نیست امروز آنان تعیین کننده است. اتفاقات خوبی در راه است. افرادی که آویزان نظام بودند به برکت مردم در حال ریخته شدن هستند. حضور مردم در صحنه بهترین فرصت و خبر است.

پژمان فر در خصوص جایگاه جمهوری اسلامی در جهان ابراز کرد: انقلاب اسلامی یک جریان گفتمانی بود که دنیا را متحول کرد بعد از جنگ ۶ روزه مقاومت مردم فهمیده بودند راه مقابله پای میز مذاکرات بود. انقلاب اسلامی مانند یک جریان در دنیا حرکت کرد. باید در بازی دنیا بگردیم و بهترین جایگاه را برای خود پیدا کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها