خبرهای داغ:
مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات رزمی و ورزشی ویژه کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) همزمان با ایام دهه بصیرت در سالن شهدای محراب این یگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۷۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقات رزمی و ورزشی ویژه کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) همزمان با ایام دهه بصیرت با حضور فرمانده تیپ در سالن شهدای محراب این یگان برگزار شد.

برگزیدگان مسابقات رزمی ورزشی کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) تجلیل شدند

حجت الاسلام و المسلمین معتمد در این مراسم طی سخنانی به روایتی از نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان  پس از جنگ احد در میدان شهر مدینه در حالی که بخاطر جراحات جنگ احد به طلحه تکیه کرده بودند  خطاب به اصحاب شان فرمودند برای آخرت خود تلاش کنید و به بیشتر از دنیایی که برایتان تضمین شده حرص و ولع نورزید و از جوارحی که خداوند بعنوان نعمت به شما ارزانی داشته است در راهی که موجب ناخشنودی خداوند است استفاده نکنید.

برگزیدگان مسابقات رزمی ورزشی کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) تجلیل شدند

وی در توضیح روایت نبوی افزود: پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله بااین روایت روحیه و آرامش روحی رابه سربازان اسلام بازگرداند و از آنان خواست تا در راه خشنودی پروردگار با قوت و قدرت به تلاش خود ادامه دهند.

فرمانده تیپ83 امام جعفرصادق علیه السلام در پایان به اهمیت تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و افزود: آمادگی در عرصه ورزشی موجب نشاط و شادابی و سلامت جسمی می شود و کمک می کند تا ماموریت ها بهتر و موثرتر عملیاتی شود.

در پایان مراسم به برگزیدگان مسابقات رزمی، امادگی جسمانی، طناب کشی، دارت ، فوتسال و والیبال لوح تقدیر اهدا شد.

برگزیدگان مسابقات رزمی ورزشی کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) تجلیل شدندبرگزیدگان مسابقات رزمی ورزشی کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) تجلیل شدندبرگزیدگان مسابقات رزمی ورزشی کارکنان تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) تجلیل شدند

  

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها