خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: ایران اسلامی است که امنیت پیاده روی اربعین را تضمین می کند به همین دلیل می توان گفت ما امنیت سایر مسلمان های جهان که به این گرد همایی بزرگ می آیند را نیز تامین کرده ایم.
کد خبر: ۹۰۹۷۶۷۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: شعار انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که امروز در آستانه 40 سالگی انقلاب و زیر سایه ولایت به آنها نائل آمده ایم.
وی ادامه داد: زمانی افرادی بر این ملت حکومت می کردند که کاملا مطیع اوامر غرب بودند و برای مردم ارزشی قائل نبودند، ملت را به چشم رعیت نگاه می کردند و خود را ولی نعمتان آنان می دانستند ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم همه مسئولین خود را از طریف رای و نظر مستقیم خود انتخاب می کنند.
حیدری تبیین کرد: روز مسوولین ما فدائیان آمریکا بودند و کشور ما به عنوان ژاندارم آمریکا در منطقه شناخته می شد، استقلال امروز کشور را می توان مهمترین دستاورد انقلاب و حکومت اسلامی دانست.
فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان ابراز کرد: حکومت اسلامی در ایران به واقع یک موهبت الهی است، امروز سایر کشور های مسلمان و به خصوص کشورهای حوزه مقاومت ایران اسلامی را الگوی خود در موضوعات مختلف از جمله مقابله در برابر سلطه غرب قرار داده اند.
این مسوول عنوان کرد: کشور های منطقه امروز چشم به پیشرفت ها عملکرد ها و انتخاب های ایران دارند، اینها همه اتفاقاتی است که پس از انقلاب به وقوع پیوسته است.
حیدری با اشاره به این نکته که امروز این کشور مرکز توجه به اهل بیت در جهان است، تصریح کرد: پیاده روی اربعین که بزرگترین نمود شیعه در جهان امروز است را باید از دستاورد های انقلاب اسلامی دانست چرا که همه می دانیم در سالهای اخیر عراق با تنش های زیادی رو به رو بوده است با این حال این ایران اسلامی است که امنیت پیاده روی اربعین را تضمین می کند به همین دلیل می توان گفت ما امنیت سایر مسلمان های جهان که به این گرد همایی بزرگ می آیند را نیز تامین کرده ایم.
وی توضیح داد: زمانی در این کشور که اکثریت قاطع آنها مسلمان و شیعه هستند با تکیه بر ظلم حجاب از سر زنان برداشته می شد و در ایام عزای اباعبدالله سخت ترین کار عزاداری بود، به این علت که حاکمان و مستبدان می دانستند عزا و اشک اباعبدالله بصیرت می آفریند و مردم را نسبت به ستم آنها می شوراند.
فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تاکستان در بخش پایانی این گفتگو اعلام کرد: امروز کارشناسان می گویند که ما سیزدهمین قدرت نظامی جهان هستیم و در مسائل علمی و پزشکی نیز با سرعت بالای رشد می کنیم که همه اینها در سایه آرامش و اقتدار جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.
1004/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها