خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

وقوع 5 حادثه در همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان از برقراری 386 تماس با سامانه 125در 15 دی ماه در همدان خبر داد و گفت: پنج مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۲۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

وقوع5 حادثه در همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 15دی ماه، چهار عملیات اطفای حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی با عنوان اینکه در 15 دی ماه شهروندان 386 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند، افزود: از این تعداد تماس 5 مورد منجر به عملیات، 15 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 165 تماس اشتباه و متاسفانه 201 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در تشریح عملیات های انجام شده در این تاریخ عنوان کرد: عملیات های انجام شده در این تاریخ 4 مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در حصار شاه پسند، حریق خودرو در نایب احمد، حریق سطل زباله در میدان فلسطین و نشت سوخت خودرو در خیابان پرستار بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین یک مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در جوادیه توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی یادآور شد: تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیاتهای مذکور گزارش گردیده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار