توسعه همکاری های شرکت خوراک دام پارس با دانشگاه های مطرح کشور در جهت تولید قطعات مصرفی و تخصصی خود در راستای اصول اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی های خارجی صورت گرفت.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۳۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، با توجه به شرایط تحریمی، تأمین قطعات ماشین آلات در کارخانجات تولیدی با مشکلات فراوانی همراه شده است، افزایش غیرمنطقی قیمت ها، عدم دسترسی به منابع تأمین قطعات، مشکلات ترخیص و بانکی جهت انجام امور بازرگانی خارجی برخی مشکلاتی است که کارخانجات تولیدی جهت تأمین قطعات با آن درگیر می باشند.

شرکت های خوراک دام و طیور نیز به پیروی از کل صنایع کشور با مشکلات عدیده ای در این زمینه روبرو می باشند. با توجه به مصرفی بودن قطعات و نیاز مبرم کارخانجات خوراک دام و طیور به قطعات مذکور و همچنین با توجه به مشکلات بسیار جهت تأمین قطعات از بازار و یا واردات به صورت مستقیم از کشورهای دیگر، شرکت خوراک دام پارس به عنوان اولین تولیدکننده خوراک دام و طیور کشور درصدد داخلی سازی قطعات برای اولین بار در کشور است. در همین راستا پیگیری ها و بررسی های اولیه موضوع انجام و پس از بررسی های مقدماتی و بازدید های اولیه وارد فرآیند اجرایی شد.

امید است با نظر به منویات رهبر معظم انقلاب که تولید داخلی و ایجاد اشتغال را از نقاط کلیدی و شاهراه اقتصادی اجتماعی کشور می دانند بتوان با اجرای صحیح این طرح، یکی از مشکلات فعالان این صنعت را به بهترین نحو تسهیل نمود.

ارسال نظرات