محمد چگیینی
یادواره شهدا خرم
حجت الاسلام والمسلمین گودرزی گفت: 9 دی نماد اقتدار، امنیت و صیانت از جمهوری اسلامی ایران است که همواره این مهم با پشتوانه مردمی شکل می گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۴۴
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
حجت الاسلام گودرزی، در یادواره شهدا منطقه خرم افزود: 9 دی، یک حرکت خودجوش و بزرگ مردمی بود که با حضور همه انسان های دلسوز انقلاب اسلامی و اهل بیت (ع) در آن، همه حرکت های فتنه گرانه از بین رفت.
وی با تاکید بر مردم پایه بودن انقلاب بیان کرد: مردم به عنوان سرمایه های نظام جمهوری اسلامی در رویدادها و بحران های گوناگون در 40 سال گذشته همیشه وفادار به انقلاب و نظام بودند.
گودرزی تاکید کرد که ضرورت توجه به جنگ رسانه ای دشمن را یادآور شد و اضافه کرد: برخی به علت جنگ رسانه ای دشمن فریب خوردند، همگان باید امروز با بصیرت و هشیار بوده و سخنان رهبری معظم انقلاب را فصل الخطاب بدانند.
وی عنوان کرد: یکی از درس های 9 دی این است که هیچ گاه چهره نفاق، فتنه گر و خیانتی که به کشور کردند و امیدی که در دل دشمن ایجاد شد، نباید فراموش شود چرا که در پی فرصتی دوباره برای ضربه به نظام هستند.
حجت الاسلام گودرزی ادامه داد: پرچمدار انقلاب اسلامی و دیده بانی بصیر، این فتنه بزرگ و نابود کننده را با محوریت مردم بی اثر کرد و مردم هرگز نباید این مهم را به فراموشی بسپارند.
حجت الاسلام گودرزی از نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان گنجی با ارزش یاد کرد و گفت: برای این گنج، خون های پاک بیش از 220 هزار شهید ریخته شده اما افرادی در داخل و خارج کشور تلاش داشته و دارند تا آن را خدشه دار کنند.
وی اندیشه مبارزه با طاغوت، استکبار و اندیشه های انحرافی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: کسانی که با تبر و تیشه به جان انقلاب اسلامی افتادند، دارای اندیشه های انحرافی بودند و دشمن نقشه را طراحی و آنها اجرا کردند.
حجت الاسلام گودرزی اضافه کرد: دشمنان از ابتدای شکل گیری انقلاب و با ناامید شدن از خارج، بیشتر به سراغ کسانی رفتند که از دورن تبر به دست گرفته و نظام اسلامی را نابود کنند.
وی با تاکید بر لزوم زنده نگهداشتن راه، اندیشه و وصیت نامه شهدا بیان کرد: دشمن در فتنه های سال 78 و 88 به دنبال ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی بود؛ باید مراقب خط های انحرافی باشیم که تلاش دارند تا اندیشه شهیدان والامقام را خدشه دار کنند.
حجت الاسلام گودرزی در ادامه به شهدای فتنه اشاره کرد و افزود: این شهیدان چهره های درخشانی هستند که در طول تاریخ تشیع همه جا در دفاع از حق جلودار بودند و در دوران دفاع مقدس همگام با سایر رزمندگان برای دفاع از قرآن، اسلام و کیان کشور جان خود را خالصانه فدا کردند.
ارسال نظرات