در پی درگذشت عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه، پدرمعنوی آذربایجان و عضو اسبق مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله سید ابراهیم سیدحاتمی پیام تسلیت بسیجیان استان و رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس (ع) صادر شد.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۷۸
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
پیام تسلیت رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس (ع) در پی درگذشت آیت الله سیدحاتمی
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحم الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

در این پیام که امروز (یکشنبه) انتشار یافت، آمده است: درگذشت عالم جلیل القدر، مجاهد نستوه، پدرمعنوی آذربایجان و عضو اسبق مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله سید ابراهیم سیدحاتمی از یاران و شاگردان حضرت امام راحل و از علمای ربانی و روحانیون جلیل‌القدر دارالارشاد اردبیل که همراه همیشگی و صدیق انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند، موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

در ادامه این پیام تسلیت اینگونه آمده است که: آیت الله سیدحاتمی عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه بیشتر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد و نقش بی بدیلی در پویایی انقلاب و نظام در عرصه‌ها و مقاطع گوناگون داشت.

در پایان این پیام تسلیت آمده است: بسیجیان استان و رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، رحلت این فقید عالم را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری "مدظله العالی"، حوزه‌های علمیه، بیت رفیع مرحوم آیت الله سیدحاتمی تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و حشر با ائمه اطهار «سلام الله علیهم» برای آن بزرگوار از باریتعالی مسئلت داریم.

بسیجیان استان و رزمندگان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل
ارسال نظرات