نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت عالم ربانی، حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم سیدحاتمی با صدور پیام مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۰۹۷۷۸۲
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

صدور پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت آیت الله سیدحاتمی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت درگذشت عالم ربانی، حضرت آیت الله حاج سید ابراهیم سیدحاتمی با صدور پیام مشترک این ضایعه را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
انّا للّه و انّا الیه راجعون


ارتحال عالم ربانی، حضرت آیت اللّه حاج سید ابراهیم سیدحاتمی، عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و امین مردم فهیم و ولایی دارالارشاد اردبیل که پس از سال‌ها تلاش ارزنده در کسوت روحانیت و خدمت به این مرزوبوم الهی، جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار معبودش شتافت موجب تاثر و تالم قلبی گردید.

آن عزیز سفر کرده به دیار حق که عمر با برکت خود را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت طلاب و شاگردانی مستعد سپری نمود، از چهره‌های درخشان استان مقدس اردبیل بود که همواره برای رضایت خداوند، نشر آموزه‌های اسلامی و انقلابی، مصالح مردم و آینده منطقه و کشور کوشید و صالحات باقیات متعددی از خود به یادگار گذاشت.

این جانبان، این ضایعه  مولمه را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه اللّه الاعظم «عج»، رهبر معظم انقلاب، مردم ولایی استان، حوزه‌های علمیه و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده؛ از درگاه پروردگار متعال، برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و علو درجات و برای خانواده‌های معزی و نیز شاگردان و مریدان حضرتش، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کنیم.


سید حسن عاملی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنامجو
استاندار اردبیل

ارسال نظرات