رائفی پور، در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد:

لزوم فراگیری سواد رسانه‌ای

مسئول موسسه مصاف تاکید کرد: امروز با گسترش فضای مجازی، فراگیری سواد رسانه‌ای جامعه مهم است.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۰۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی اکبر رائفی پور در نشستی با موضوع جریان شناسی احزاب سیاسی در ایران که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، به تجزیه و تحلیل جناح‌های سیاسی از ابتدای انقلاب تاکنون پرداخت و درخصوص دانشجوی انقلابی و غیر انقلابی بیان داشت: دسته بندی رایج را قبول ندارم؛ سیاه، سفید و خاکستری بی معنی است.

وی افزود: در دسته بندی قرآنی؛ مردم به سه گروه اصحاب شمال، یمین و سابقون تقسیم شده اند؛ بنابراین بهترین افراد کسانی هستند که به سابقون نزدیک باشند و بهترین کار‌ها که رضا و خشنودی خداوند در آن است را انجام دهند.

رائفی پور با بیان اینکه جریانات سیاسی نکات مثبت و منفی زیادی دارند، افزود: همه جریانات سیاسی دارای بازیگردان، بازی ساز و بازیگرانی است که در صورت برخورد باید با بازیگردان آن جریان برخورد کرد و دسته پایین را فقط آگاه ساخت.

مسئول موسسه مصاف با تاکید بر بالا رفتن سواد رسانه‌ای مردم، اظهار داشت: امروز با گسترش فضای مجازی، فراگیری سواد رسانه‌ای جامعه مهم است؛ چرا که با شناخت و آگاهی سواد رسانه‌ای می‌توان بخوبی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی ضمن اشاره به معیار‌های انقلاب اسلامی افزود: مقبولیت، کارآمدی، ولایت پذیری و عدالت ورزی و مردمی بودن از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است؛ بنابراین همه مسئولین باید در این راستا حرکت نمایند.

شایان ذکر است این نشست با پاسخگویی به سئوالات مطرح شده از سوی دانشجویان پایان یافت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار