استاندار البرز گفت : تریبون ها به بیان معنویات و ارزش ها و جانفشانی های یادگاران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بپردازند.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۲۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت البرز افزود: تریبون ها به بیان معنویات و ارزش ها و جانفشانی های یادگاران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بپردازند.

 جوانان را با آرمان های دفاع مقدس آشنا کنیم

وی ادامه داد: انتظار می رود نشست های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با خروجی مناسب همراه شود.

شهبازی گفت: باید با برگزاری همایش ها، جلسات هم اندیشی و هماهنگی دستگاه های فرهنگی البرز فرهنگ ایثار به جامعه تعمیم داده شود.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت از عاشورای حسینی آغاز شده و همچنان تاثیر و تداوم خود را حفظ کرده و ارج نهاده می شود.

شهبازی با اشاره به مضمون آیه پنج سوره مبارکه نسا گفت: این کلام خداوند است، کسانی که جهاد می کنند بر آنها که در خانه نشسته اند دارای فضل و برتری هستند.

وی افزود: آنان که با مجاهدت برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از کیان کشور جان عزیز خود را نثار کردند به طور قطع مصداق این آیه شریفه می باشند.

استاندار البرز اضافه کرد: باید به دنبال این باشیم که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تعمیم داده شود و با برنامه ریزی دقیق و صحیح در این زمینه اقدام کنیم.

وی گفت: ما با خانواده های شهدا و ایثارگران انس گرفته و از وجود آنها درس و انرژی مثبت می گیریم و به طور قطع بدون دعای خیر آنان به سرانجام نیک نمی رسیم.

ارسال نظرات