این دانشجوی برتر بسیجی گفت: قهر و استعفای وزرا و مسئولین در شأن جمهوری اسلامی نیست و این کار لگد مال کردن آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی است، مردم انتظار دارند نمایندگان ملت در مجلس پاسخگویی افراد که بی حرمتی به خون شهدا داشته اند را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۳۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ فرهاد شیری دانشجوی برتر،نویسنده و محقق تاریخی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: با توجه به فصل بررسی بودجه جا دارد نخبگان و کارشناسان علمی با بررسی دقیق و علمی پارامترهای بودجه 98 یک جهاد رشنگری در این زمینه داشته باشند،مردم می خواهند بدانند هزینه های میلیاردی که برای نهادها و مراکز در نظر گرفته شده است چگونه خرج می شود.

وی افزود: شفافیت در خرج کردن بودجه از مطالبات جدی ملت است و نمایندگان مردم در مجلس باید در این راستا به وظیفه خود عمل کنند،مردم می خواهند بدانند سهم 75 درصدی شرکت های دولتی از بودجه 98 چگونه برنامه ریزی شده است و چرا هیچ مقام پاسخگویی برای مردم روشنگری نمی کند؟

این محقق تاریخی اظهار داشت: اگر نمایندگان ملت در مجلس به وظیفه نظارتی خود خوب عمل کرده بودند و شفافیت به خرج می دادند عده ای با عملیات های روانی در مورد بودجه دنبال فریب مردم نبودند،سازمان بودجه باید پاسخگوی مجلس شورای اسلامی باشد و جزئیات برخی پارامترهای غریب بودجه را برای نمایندگان شفاف سازی کند و از دخالت عناصر بیگانه با بودجه به شدت جلوگیری کند.

وی تأکید کرد: نمایندگان باید علت قهر و استعفای برخی وزرا و معاونین را بررسی کنند و از تکرار چنین رفتارهایی جلوگیری کنند، مسئولیت هایی که مردم واگذار کرده اند برگرفته از خون شهداست و نباید عده ای آن را به بازی بگیرند.

این دانشجوی برتر افزود: قهر و استعفای وزرا و مسئولین در شأن جمهوری اسلامی نیست و این کار لگد مال کردن آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی است، مردم انتظار دارند نمایندگان ملت در مجلس پاسخگویی افراد که بی حرمتی به خون شهدا داشته اند را در دستور کار قرار دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم از قوه قضائیه همچنین انتظار دارند به موضوع قهر و استعفای مسئولین ورود جدی داشته باشد و برخوردی قاطعانه با کسانی که راه شهیدان را به سخره گرفته اند و شأن جمهوری اسلامی را رعایت نمی کنند داشته باشد.

ارسال نظرات