خبرهای داغ:
آیت‌الله حسینی بوشهری:

خدمت به قم خدمت به اهل‌بیت (ع) است

امام جمعه قم با بیان اینکه خدمت به قم خدمت به اهل‌بیت (ع) است گفت: باید مدیران ملی از مدیران استان قم حمایت کنند تا این مدیران بتوانند مشکلات استان را رفع کنند.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۵۲
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
خدمت به قم خدمت به اهل‌بیت (ع) است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به ماندگار نبودن مسؤولیت‌ها اظهار کرد: هر مسؤولیتی پایان دارد و آن چیزی که ارزشمند است، این است که مدیر پس از پایان دوره مسؤولیتش احساس رضایت کند که به وظیفه خودش عمل کرده است و مردم نیز او احساس رضایت کنند.

وی ادامه داد: براساس روایات نام نیکی که از انسان باقی می‌ماند، بهتر از هر ثروت دیگری است، اگر رابطه انسان با خداوند درست شد، مردم هم به سراغ به او می‌آیند، دل به خداوند دادن سعادت برای انسان به دنبال دارد.

امام جمعه قم افزود: مدیران باید در عین صمیمت با نیرو‌های زیردست خود باید بر کار‌های آن‌ها نظارت داشته باشند، مردم، ولی نعمت ما هستند، خدمت به مردم از کار‌های کلیدی و اساسی است.

آیت‌الله حسینی بوشهری استان قم را دارای ظرفیت فراوان دانست و تصریح کرد: حضور مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه در کنار مضجع شریف حضرت معصومه (س) یک ظرفیت بزرگ است و نام قم نه تنها در ایران بلکه در جهان شناخته شده است.

وی ادامه داد: زمینه کار در استان قم زیاد است و باید در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها در این استان کار جدی صورت بگیرد، البته در زمان استان شدن قم بسیاری از زیرساخت‌ها در قم وجود نداشت.

امام جمعه قم با بیان اینکه خدمت به قم خدمت به اهل‌بیت (ع) است افزود: باید مدیران ملی از مدیران استان قم حمایت کنند تا این مدیران بتوانند مشکلات استان را رفع کنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به وظیفه مدیران خاطرنشان کرد: مدیران باید به گونه‌ای عمل کنند که هیچ درمانده‌ای احساس درماندگی نکنند، مدیران نباید از مراجعه مراجعان که نعمت الهی است، خسته شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار