خبرهای داغ:
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: همه می‌گویند که بروکراسی اداری بد است، اما شاهد هستیم که هر چه پیش می‌رویم، بروکراسی اداری در کشور بیشتر می‌شود، چه دلیلی دارد که یک استاندار ۹۰ شورا و کارگروه را در یک استان اداره کند.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۵۸
|
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
بروکراسی اداری هر روز در کشور بیشتر می‌شود/ مشکلات مردم با شعار حل شدنی نیست
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین ذوالفقاری عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم در تالار معصومیه فرمانداری قم با اشاره به عملکرد استاندار سابق استان قم اظهار کرد: سید مهدی صادقی انسان اخلاق مداری بود که بدون حاشیه کار‌ها را پیش می‌برد و استان قم در دوره استانداری او دوره آرامی را تجربه کرد.

وی ادامه داد: به دنبال برگزاری جلسات دوره‌ای با حضور مدیران بازنشسته در وزارت کشور برای استفاده از تجربیات آن‌ها هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور افزود: سید محمد رضا هاشمی سرپرست استانداری قم در دوره مسؤولیت خود پیگیری و جدیت لازم را برای اداره استان قم داشت.

ذوالفقاری با اشاره به سوابق استاندار جدید قم اظهار کرد: بهرام سرمست سوابق مدیریتی مختلف در وزارت کشور و استان‌های مختلف دارد، او فردی اخلاق مدار است و به لحاظ رفتار سیاسی معتدل و به پاک دستی معروف است که خود را از مشورت با دیگران بی نیاز نمی‌داند، سرمست فردی ولایت مدار است که در ادامه، همه در استان قم به این مساله اذعان خواهند کرد.

وی ادامه داد: استان قم اهمیت زیادی دارد و رهبر معظم انقلاب خدمت به این استان را خدمت به کشور دانستند، استان قم شاهراه مواصلاتی ۱۷ کشور است و سالیانه ۲۴ میلیون زائر به این استان می‌آیند. همچنین شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و طلاب از ۱۲۰ کشور در این شهر تحصیل می‌کنند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور افزود: شهر قم به لحاظ فرهنگی و ارزش‌های اسلامی بسیار مهم است و باید به این مساله داشته باشیم که تفاوت در ارزش‌ها و رفتار‌های اجتماعی در شهر‌های مذهبی با شهر‌های دیگر باید مشهود باشد و استاندار جدید قم به این مساله توجه خواهد داشت.

ذوالفقاری شهر قم را نیازمند تقویت زیرساخت‌ها در ابعاد مختلف دانست و تصریح کرد: این شهر این استحقاق را دارد که به شهر ویژه و نمونه‌ای در کشور و جهان اسلام تبدیل شود.

وی ادامه داد: دشمنان امسال همه تلاش‌های خود را کردند تا انقلاب اسلامی نتواند ۴۰ سالگی خود را جشن بگیرد، حتی آن‌ها مستشاران خود را در مرز‌های کشورمان مستقر کردند تا بر روند واردات کالا‌ها به ایران نظارت داشته باشند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور افزود: دشمن عملیات روانی سنگینی در سال جاری انجام داد و به همین دلیل پیش از شروع تحریم‌ها، شاهد تلاطم در بازار ارز بودیم، آمریکا به دنبال این بود که در ۱۳ آبان کشورمان با چالش جدی مواجه شود، البته با مدیریت این نقشه خنثی شد.

ذوالفقاری با اشاره به هدف تحریم‌های دشمن اظهار کرد: دشمن با فشار‌های اقتصادی به دنبال این است که نارضایتی در بین مردم به وجود آورد و آن‌ها را در برابر نظام اسلامی قرار بدهد، مدیران در این راستا باید برای مقابله با نقشه دشمن، کارآمدی نظام اسلامی را افزایش دهند.

وی ادامه داد: همه می‌گویند که بروکراسی اداری بد است، اما شاهد هستیم که هر چه پیش می‌رویم، بروکراسی اداری در کشور بیشتر می‌شود، چه دلیلی دارد که یک استاندار ۹۰ شورا و کارگروه را در یک استان اداره کند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: مردم هوشیار هستند و نمی‌خواهند که ثبات و امنیت کشور به هم بخورد، براساس نظرسنجی‌های اخیر صورت گرفته مردم کشورمان نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهند، اما آن‌ها مشکلاتی دارند که این مشکلات با شعار حل نمی‌شود، بلکه حل مشکلات مردم نیازمند به برنامه ریزی همه جانبه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها