خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی گرگانی:

خداوند حافظ انقلاب اسلامی است/ وحدت مردم زیرسایه ولایت فقیه نعمت بزرگی است

یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه خداوند ضامن انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب یک شجره طیبه است که باید از آن حفاظت کنیم و به دست نسل‌های بعدی برسانیم.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۶۵
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱
خداوند حافظ انقلاب اسلامی است/ وحدت مردم زیرسایه ولایت فقیه نعمت بزرگی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی شامگاه یکشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و سال جاری نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) نهضت انقلاب اسلامی را از سال ۱۳۴۲ شروع کردند و ایشان سختی‌های زیادی را در دوران رژیم طاغوت متحمل شدند تا انقلاب به پیروزی برسد، استقامت امام راحل موجب عظمت ایشان شد.

این مرجع تقلید افزود: خداوند نگه دار انقلاب اسلامی است، چون خون‌های به ناحق ریخته بسیاری در پای این انقلاب ریخته شد، جوانان بسیاری در راه انقلاب به شهادت رسیدند تا امانت انقلاب اسلامی به دست ما برسد.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به توطئه دشمن علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمن به دنبال گرفتن ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب ما است، نباید اجازه بدهیم که چهره انقلاب اسلامی خدشه دار شود.

وی ادامه داد: ۴۰ جزو اعداد کامل است و رسول اکرم (ص) در سن ۴۰ سالگی به منصب نبوت و رسالت رسید، روایت داریم هر کسی که ۴۰ سال عمر کند، ولی عوض نشد، شیطان پیشانی او را می‌بوسد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: نباید اجازه بدهیم که انقلاب اسلامی تضعیف شود، باید کاری کنیم که انقلاب قدرتمند شود، با وجود این که مردم دچار مشکلات معیشتی هستند، اما آن‌ها با این وجود در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند و برای دفاع از انقلاب اسلامی به صحنه می‌آیند، وحدت مردم زیر سایه ولایت فقیه نعمت بزرگی است.

آیت‌الله علوی گرگانی خداوند را ضامن حفظ انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب یک شجره طیبه است که باید از آن حفاظت کنیم و به دست نسل‌های بعدی برسانیم.
ارسال نظرات