خبرهای داغ:
عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

مردم اجازه ایجاد خلأ قدرت در نظام مردم سالاری دینی را ندادند

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: مردم با دانایی و بصیرت در نهم دی ماه اجازه ندادند در جامعه مردم سالار دینی، خلا قدرت ایجاد شود.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۶۷
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام اشکوری در مراسمی که همزمان با دهه مبارک بصیرت در مسجد علی ابن ابیطالب شهرک شهید زین الدین قم برگزار شد با بیان اینکه برای هر ملتی باید خط خدمت و خیانت را شناخت و برای جامعه و مردم تبیین کرد، افزود:  وقتی میخواهیم از منظر خط خیانت فتنه ۸۸ را بشناسیم باید اولا روشن کنیم آیا آنهایی که فتنه ۸۸ را درست کردند آیا واقعا فتنه گر هستند؛ در پاسخ به این سوال باید با قاطعیت بگوییم بله آنها فتنه گر بودند و خیانت کار.

وی تصریح کرد: باید همانند تاریخ مشروطه، نهضت ملی شدن نفت، قیام ۱۵ خرداد ۴۲ و دوران منافقین و جنگ، درباره فتنه 88 باید تذکر داد و روشنگری کرد.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: ماحصل فتنه ۸۸ رفتاری است برای ایجاد خلأ قدرت در کشور.

وی بیان کرد: امام خمینی فرمودند ما معتقد به مردم سالاری هستیم اما در مردمسالاری به‌ویژه از نوعی دینی آن باید انضباط حاکم باشد و انضباط در حوزه رفتار سیاسی غیر قابل انکار است.

اشکوری با بیان اینکه حادثه ۹ دی سال ۸۸ از حافظه تاریخی ملت ایران حذف نخواهد شد، گفت: نماینده یکی از کاندیداها در ستاد انتخابات حضوری مداوم داشت و به طرفدارانشان هم گفته بود بنده خودم از ابتدا تا انتها حضور داشتم و امکان تقلب گسترده وجود نداشت.

وی با بیان اینکه مردم با دانایی و بصیرت در نهم دی ماه اجازه ندادند در جامعه مردم سالار دینی، ایجاد خلا قدرت شود گفت: نظام با سران فتنه مماشات نمی‌کند ولی برخورد به گونه ای است که با همه این جریان مقابله کرده باشد .

ارسال نظرات