خبرهای داغ:
آیت‌الله حسینی بوشهری:

نادیده گرفتن کار‌های مثبت گذشته توسط مدیران سنت غلطی است

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مدیران جدید باید ضمن تکریم کار‌های مثبت گذشته به دنبال پیشبرد امور به نحو احسن باشند گفت: اینکه مدیران جدید در کشورمان کار‌های مثبت گذشته را نادیده می‌گیرند، سنت نادرستی است.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۷۳
|
۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
نادیده گرفتن کار‌های مثبت گذشته توسط مدیران سنت غلطی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم در سالن همایش‌های مزار امامزاده سید علی با اشاره به زودگذر بودن فرصت‌ها اظهار کرد: فرصت‌ها در دنیا زودگذر است و انسان باید از فرصت‌ها به بهترین نحو استفاده کند.

وی ادامه داد: اینکه مدیران جدید در کشورمان کار‌های مثبت گذشته را نادیده می‌گیرند، سنت بدی است، در حالی که مدیران جدید باید ضمن تکریم کار‌های مثبت گذشته به دنبال پیشبرد امور به نحو احسن باشند.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: هر جا فرصت خیری برای ما پیش می‌آید، باید از آن استفاده کنیم، یکی از توصیه‌های رسول اکرم (ص) به ابوذر استفاده از فرصت عمر بود، ما از زمان مرگ خودمان بی خبر هستیم و ممکن است که هر لحظه مرگ به سراغ ما بیاید.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مقدم در دوره مسؤولیت خود در مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم عملکرد خوبی داشت و امیدوارم که او در مسؤولیت‌های بعدی خود موفق باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار