جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد (ع) به بهره برداری می رسد

جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۲۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
شهردار یاسوج گفت:با توجه به اهمیت تسهیل در روند ترافیکی مسیر‌های دسترسی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در این شهر دسترسی به بیمارستان امام سجاد بهره برداری از جاده دسترسی به بیمارستان امام سجاد یاسوج (ع) در دهه فجر (ع) در مسیر پارک ساحلی یاسوج ضروری بوده و تکمیل این طرح در اولویت کاری قرار دارد.
نستهن مقدم با بیان اینکه طرح جاده دسترسی به این بیمارستان در تیرماه ۹۷ کلنگ زنی شده است افزود:عملیات خاکبرداری و خاکریزی آن انجام شده و با تکمیل زیر سازی ساخت دیوار حائل آن عملیاتی شده است.
وی با اشاره به اینکه کار روشنایی آن به طور کامل اجرا شده است اضافه کرد:هزار و ۲۰۰ متر از سنگ چینی این طرح نیز انجام شده است.
مقدم گفت:برای اجرای این طرح شش میلیارد ریال هزینه شده است.
وی به نقش توسعه ترافیکی در بهبود و رشد ظرفیت‌های مختلف شهری اشاره کرد و افزود: در کنار این طرح پل چهارم بشار با پیشرفت ۶۰ درصدی هم اکنون در حال اجرا است.
مقدم مرحله دیگر این طرح را اتصال مسیر پل چهارم بشار به منطقه سروک اعلام کرد و ادامه داد: طرح ساخت خیابان ۲۰ متری اتصال شهرک جوشکاران به پل امام زاده مختار (ع) از دیگر طرح‌های در دست اجرای شهرداری یاسوج با هدف روان سازی ترافیک در این شهر است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار