واکنش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به اختلاس مدیران کهگیلویه و بویراحمدی

غلامرضا تاجگردون به احکام قضایی صادر شده برای محکومان گچسارانی از کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:اين چند نفر از شهر من بدليل تخلف نه چندان بزرگ اداري به عنوان افراد مشكل دار اقتصادي مطرح شدند .
کد خبر: ۹۰۹۷۹۶۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
؛ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و سی و پنجمین نشست خبری خود با خبرنگاران، گفت: از جلسه قبل تاکنون تعدادی به اتهام مالی محکوم شدند و حکمشان قطعی شده است.
وی با بیان اسامی محکومان در دو موضوع به محکومانی پرداخت که مربوط به استان کهگیلویه وبویراحمد بودند.
سخنگوی قوه قضاییه به احکام شهردار سابق گچساران وبرخی افراد مسئول در شهرداری این شهر پرداخت وگفت:

*اردلان زینل زاده فرزند نجف شهردار گچساران به جرم دریافت رشوه و مسائل مالی به پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق همچنین دو سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شده که به دلیل بعضی از همکاری و خدماتی که داشته دادگاه از پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق او را به یک سال حبس و ۲۴ ضربه شلاق تقلیل داده که این میزان اجرا شده است.
*میثم نارکی فرزند ریمور معاون شهردار به پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده که چهار سال آن تعلیق شده است.
*علیرضا پناه پور فرزند غلامحسین معاون شهردار گچساران به پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده که از این میزان چهار سال حبس و ۵۰ ضربه شلاق آن تعلیق شده است.
*نعمت الله متولی امامزاده فرزند نورمحمد کارمند شهرداری گچساران به دلیل تصرف غیر مجاز به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.
*جعفر گوهرکانی فرزند علی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به جرم تصرف غیر قانونی در اموال دولتی به صورت مکرر به ۱۱۰ ضربه شلاق محکوم شده است.
*حمزه سی سختی نژادیان فرزند حسینقلی رئیس امور اراضی استان کهگیلویه و بویراحمد به جرم تصرف غیر قانونی اموال دولتی به ۱۱۰ ضربه شلاق محکوم شده است.
*الیاس تاج الدینی فرزند محمد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به جرم تصرف غیر قانونی به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران وباشت به احکام صادره واکنش نشان داد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

امروز در خبری آمد که قوه قضاییه توسط جناب آقای اژه‌ای برخی احکام در خصوص برخی از مدیران کشور را که مشکل مالی دارند به اسم نام بردند.
فارغ از هر نوع نگاه سیاسی که داشته باشیم این چند نفر اعلام شده از شهر من بدلیل تخلف نه چندان بزرگ اداری به عنوان افراد مشکل دار اقتصادی مطرح شدند.
اقای زینل زاده شهردار پاکدست شهرم که چند سال خدمت صادقانه داشتند’ علیرضا پناهپوری انسان شایسته و پاکدستی که فقط یک امضاء برای جابجایی یک اعتبار از دستگاهی به دستگاه دیگر داشت و دکتر جعفر گوهرگانی که سی سال از خدمتش ذره‌ای آلودگی مالی نداشتند و به زعم مسئولین محترم قضایی تخلف در جذب نیرو داشتند.
آقایان محترم مسئولین محترم قضایی درست است که این روز‌ها هر گوشه یک اتفاق خاص صورت میگیرد ولی خدایی موضوع آقایان نه اختلاس است و نه حیف و میلی بوده بلکه برای انجام کاری یک تخلف انجام داده اند که البته حتما باید اداء کنند ولی آیا شایسته است در کنار این سلاطین دزد این انسان‌های شایسته هم ردیف شوند. لطفا رافت، عدالت و آبروی انسان‌ها را ببینید.
ارسال نظرات