دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه درمان معتادین متجاهر هستیم و امیدواریم با حضور این نهاد انقلابی تحولی شگرف در این زمینه صورت گیرد.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۶۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از لرستان، مجتبی بیرانوند شامگاه یکشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر لرستان بیان کرد: امروزه بیش از 65 درصد از آسیب های اجتماعی ارتباط مستقیمی با مواد مخدر دارد و همین  ایجاب می‌کند که با این آسیب اجتماعی  مبارزه شود.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌گذاران به این نتیجه رسیده‌اند که یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند در حوزه مبارزه با مواد مخدر اقدام کرده و فعالیت‌هایش اثربخشی لازم را داشته باشد.

این مسؤول ادامه داد: شورای مبارزه با مواد مخدر در ارستان مسؤولیت هماهنگی بیش از ۲۴ دستگاه اجرایی که در حوزه مبارزه با این آسیب اجتماعی وظیفه دارند را بر عهده دارد.

بیرانوند اظهار کرد:.در ارزیابی‌هایی که در 8 ماهه امسال در بین 31 استان کشور صورت گرفته، شورای هماهنگی لرستان  در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: طی 9 ماهه امسال بیش از ۶ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۶ درصدی داشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با بیان اینکه دستگاه قضایی استان در حوزه شناسایی و توقیف املاک قاچاقچیان مواد مخدر اقدامات خوبی را انجام داده است، تصریح کرد:به دنبال استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه درمان معتادین متجاهر هستیم و امیدواریم با حضور این نهاد انقلابی تحولی شگرف در این زمینه صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات