خبرهای داغ:
مشاور امنیت ملی آمریکا در کنفرانس خبری مشترک خود با نخست وزیر رژیم صهیونیستی وعده دیگری داد.
کد خبر: ۹۰۹۷۹۸۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در کنفرانس خبری مشترک خود با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که عقب نشینی نیروهای آمریکایی از سوریه باید با تضمین دفاع از متحدان این کشور صورت گیرد.

در این کنفرانس خبری که به سوالات خبرنگارات هیچ جوابی داده نشد بولتون گفت که عقب نشینی به شکلی خواهد بود که داعش شکست خورده باشد و توانایی احیا خود را نداشته باشد تا تهدید دوباره‌ایس برای منطقه شود.

این درحالی است که یک مقام آمریکایی اعلام کرده نتانیاهو از دولت آمریکا خواسته تا حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان را به عنوان بخشی از شروط خروج آمریکا از سوریه اعلام کند.

نتانیاهو با تکرار ادعاهای خود درباره حق حاکیمت اسرائیل بر جولان گفت که فردا به همراه بولتون به بلندی‌های جولان سفر خواهد کرد.

این درحالی است که یکی از مقامات دولت آمریکا که همراه بولتون در سفر به سرزمین‌های اشغالی حضور داشت امروز گفت که مشاور امنیت ملی آمریکا قصد دارد در این سفر درباره سرعت کاهش تنش و همچنین سطوح حضور نیروهای آمریکایی در منطقه گفتگو کند.

بولتون در مسیر سفر به اسرائیل درباره سوریه نیز گفت: ما دو مرتبه از قدرت نظامی استفاده کردیم تا به رژیم اسد نشان دهیم که استفاده از تسلیحات شیمیایی قابل قبول نیست. اگر آنها از این دو حمله درس نگیرند، حمله بعدی مؤثرتر انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها