علی اکبر مشرفی گفت : مردم با خرید تنها ۵۰۰ هزار تومان از هر کالای ایرانی یک روز کار و اشتغال برای جوانان و ایرانیان ایجاد کرده اند و با خرید ۱۰۰ دلار کالای خارجی یک روز کار برای خارجیان ایجاد کرده اند .
کد خبر: ۹۰۹۷۹۹۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور به نقل از راه آرمان, با توجه به اینکه «طرح ایران یار» سازمان بسیج کارگری که در راستای فرهنگ سازی شعار سال که حمایت از کار و تولید ایرانی است ، جانشین مدیر عامل گروه صنعتی بارز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه استان کرمان گفت : امروز دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال تعطیلی کارخانجات می باشد تا بحران بیکاری کارگری و آسیب های اجتماعی دیگر را بر جامعه تحمیل نماید لذا مردم با خرید کالای ایرانی بزرگترین جهاد را علیه دشمن انجام می دهند.

وی افزود: مردم با خرید کالای ایرانی در واقع اشتغال فرزندان خود را تضمین کرده اند ، حتی کشورهایی مثل آلمان و ژاپن که بعد از جنگ جهانی دچار حمله اقتصادی شدند ابتدا به حمایت از کالای داخلی روی آوردند هرچند کیفیت اجناس انها ابتدا پایین بود اما حمایت همه جانبه مردمی در کنار مسولان سبب شد بهترین کالا را اکنون به دنیا عرضه کنند.

مشرفی تصریح کرد : مردم با خرید تنها ۵۰۰ هزار تومان از هر کالای ایرانی یک روز کار و اشتغال برای جوانان و ایرانیان ایجاد کرده اند و با خرید ۱۰۰ دلار کالای خارجی یک روز کار برای خارجیان ایجاد کرده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد :تنها راه رشد و پیشرفت ایران اسلامی توجه به اقتصاد داخلی و حمایت از کالاو کارگر ایرانی است لذا با تمام توان خرید کالای ایرانی هرچند کم کیفیت را در اولویت قرار دهید.

شایان ذکر است ۲ ایستگاه صلواتی نیز در نماز جمعه این هفته توسط لاستیک بارز برپا شده بود و ۲۰۰ نفر از کارگران کارخانه بهمراه مدیران خطوط تولید خود در نماز جمعه شرکت کردند.
حسین باقری مسول بسیج کارگری استان کرمان اعلام کرد : برنامه حضور کارفرما در نماز جمعه وایراد سخنرانی قرار است در سراسر استان تا پایان سال به طور جدی تداوم یابد .

تهیه و تنظیم :طهماسبی
انتهای پیام/

ارسال نظرات