خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب صوتی «پیغام ماهی ها» در 19 دی ماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۱۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

کتاب صوتی «پیغام ماهی ها» در همدان رونمایی می شودعلی اکبر کریمپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، از برگزاری مراسم رونمایی از کتاب صوتی «پیغام ماهی ها» در همدان خبر داد و اظهار کرد: کتاب پیغام ماهی ها سرگذشت جنگ های نامتقارن سرلشگر پاسدار حاج حسین همدانی است که توسط نشر 27 محمد رسول الله و نشر صاعقه به قلم سردار گلعلی بابایی منتشر شده است.

وی با اشاره به گردآوری خاطرات این شهید بزرگوار از زبان همسرش گفت: فصل آخر این کتاب مجموعه خاطرات سرکار خانم نوروزی همسر بزرگوار سردار همدانی است که تحت عنوان «آخرین پیامک» منتشر شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه این کتاب در قطع رقعی در 512 صفحه بازگویی خاطرات سردار شهید حسین همدانی از زبان خودش است، افزود:  این کتاب به شکل اول شخص روایت شده  است.

وی با اشاره به اینکه سرگذشت شهید همدانی از دوران کودکی تا اواخر سال 64 در کتاب «مهتاب خین» با مصاحبه های حسین بهزاد با این شهید بزرگوار منتشر شده است، تاکید کرد: در کتاب صوتی «پیغام ماهی ها» مطالب از زبان خود شهید بازنویسی شده است.

کریمپور به تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه تهیه کتاب صوتی پیغام ماهی ها اشاره و بیان کرد: معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه با همکاری بسیج هنرمندان سپاه استان همدان بخش هایی از این کتاب ارزشمند را در همدان صداگذاری کردند.

وی در خصوص زمان برگزاری مراسم  رونمایی یادآور شد:  این مراسم در روز چهارشنبه 19 دی ماه  از ساعت 8 صبح در مجتمع انصار با سخنرانی نویسنده ارزشی این کتاب سردار گلعلی بابایی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات