مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی:

مرغ گرم تنظیم بازار با اولویت حاشیه شهر و مناطق محروم توزیع می‌شود

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مرغ گرم با نرخ هر کیلو ۹۸ هزار ریال با اولویت حاشیه شهر مشهد و مناطق محروم در سطح استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۸۰۳۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ علی رسولیان با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تنطیم بازار استان افزود: مقرر شد، در قالب زنجیره‌های تولید مرغ گوشتی، تعاونی‌ها و اتحادیه‌های مرغداری؛ گوشت مرغ با نرخ ۹۸ هزار ریال در سطح استان توزیع شود که در گام نخست در ۲۵ نقطه حاشیه شهر مشهد عرضه خواهد شد.
وی عنوان کرد: عصر امروز این ۲۵ نقطه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص و اطلاع رسانی می‌شود.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی شده تا با همکاری نیروی انتظامی از خروج غیر مجاز و بدون مجوز مرغ از استان جلوگیری و با متخلفان به شدت برخورد شود.

وی از دیگر مصوبات جلسه امروز را برخورد جدی با فروشندگان گوشت مرغ با قیمت‌های نامتعارف در بازار عنوان و ذکر کرد: برای این افراد پرونده تعزیراتی تشکیل و برخورد می‌شود.

وی با اشاره به واردات جوجه یک روزه به قیمت پایین به کشور گفت: همین امر موجب شده قیمت جوجه یک روزه در بازار ۱۰ کاهش یافته که منجر به افزایش جوجه ریزی می‌شود.

وی افزود: طی آذرماه میزان جوجه ریزی در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۰ هزار قطعه افزایش یافته که امید است، تولید گوشت مرغ افزایش یافته و شاهد کاهش قیمت آن در بازار باشیم.

به گفته رسولیان، هم اکنون به طور متوسط روزانه ۲۰۰ هزار قطعه مرغ در استان کشتار و گوشت آن روانه بازار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها