خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن به نتیجه ای رسیده که هر چه بتوانند سرمایه گذاری می کنند تا چادر را از سر زنان مسلمان بردارند و این به معنی تصرف کل کشور است حال ببینیم دشمن تا کجا را خوانده است و ما چطور فکر می کنیم؟
کد خبر: ۹۰۹۸۱۲۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار جمعی از بانوان بیرجندی به مناسبت ۱۷ دی ماه ۵۷ سالروز اعتراض بانوان بیرجندی به جنایات رضاشاه در کشف حجاب اظهار داشت: مسئولین در هر بخشی باید پرداختن به عفاف و حجاب این مسئله اصل را رعایت کنند.

وی عنوان داشت: خداوند موجودات را طوری قرار داده که نسبت به آفتی که بر آنها عارض می شود یا در زندگی ذی حیات نسبت به  دشمنی که دارند از راه غریزه خاصی که خدا در وجودشان داده دشمن را به دشمنی می شناسد.

عبادی اضافه کرد: انسان که اشرف مخلوقات است با علم ، عقل ، فطرت ، حکمت و بصیرت بیش از همه باید مجهز باشد و دشمن را بشناسد و هم نسبت به او احساس دشمنی کند.

وی با بیان اینکه شیطان اسم جنس است و ابلیس اسم شخص است خاطرنشان کرد: هرجا شیطان ذکر شد مراد ابلیس نیست و هرچه که عامل فریب شود و حق را برای انسان جا به جا کند شیطان است. شیطان نفس یا از نوع انس و جن  و ابلیس از نوع جن است.

احساس دشمنی نکردن با دشمن خطر بزرگی است/ همراهی استبداد با استکبار جهانی خانمان سوز است

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه احساس دشمنی شرط است و خطر وقتی است که دشمن حضور پیدا کند و انسان نسبت به او احساس دشمنی نکند گفت: استبداد که همواره سلیقه های شخصی و نفسانی را بر احکام فطرت، عقل و وحیانی ترجیح می دهد دشمن انسان است و بدتر اینکه همراه شود با استکبار و استعمار بین المللی که خانمان سوز است و همه ارزش های انسان را به باد می دهد.

وی ادامه داد: استکبار 200 سال است با سابقه ننگین استعمار بین المللی روزی در قالب انگلیس که گرچه پیر شده است اما در کنارش صهیونیست بین الملل و ایالت متحده آمریکا که مردم سلطه جوی اروپا هستند به دشمنی با انسانها مشغولند.

عبادی یادآور شد: از 200 سال قبل انگلیسی ها هرجا قدم نهادند فساد، ظلم و تباهی را همراه خود بردند.  آثار به جا مانده در ایران و شبه قاره هند در دوران تحت سلطه انگلیس از رواج مواد مخدر، دزدی، فساد و تباهی جامعه و ظلم بر انسانهای ضعیف قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: روزی که ایران حدود 20 میلیون جمعیت داشت به وسیله عناصر انگلیسی و دیگران در محاصره اقتصادی قرار گرفت که جلوی دروازه های شرقی و غربی را گرفتند و در فضای چراغ خاموش از این جمعیت مردم نیمی را از گرسنگی و بیماری از بین بردند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نمایش بخشی از جنایت های انگلیس در فیلم یتیم خانه ایران افزود: کارشان ایجاد فساد بود و قالتاق و چاقو کشان را بر مردم مسلط می کردند و باج می گرفتند.

وی ادامه داد: انگلیسی ها در ایران رضا پهلوی یک سرباز بی سواد را بر کرسی پادشاهی نشاندند و راه ترویج ارزش های دینی و شجاعت های امام حسین(ع) که پیشوای آزادگان جهان است را بستند و علاوه بر بستن درب مدارس، علما را کشتند و تبعید کردند. فرهنگ مکتوب ما را نیز انگلیسی ها تا توانستند به یغما بردند.

کشف حجاب از ضربه های سنگین انگلیسی ها بر ملت ایران

عبادی اظهار داشت: از جمله ضربه های سنگین که به فرهنگ ما وارد شد اینکه انگلیسی ها با مزدور خود رضا شاه با کشف حجاب اسلامی و میراث حضرت زهرا سلام الله علیها به ملت ما آسیب رساندند که این مسئله در تاریخ و روایات اسلامی ذکر شده است.

وی با بیان اینکه این انقلاب در سراسر دنیا رشد می کند و تاثیرش را می گذارد گفت: با همه آسیب ها و درد و دل هایی که از داخل و خارج وجود دارد اما مسائلی بین المللی است و این گونه ظلم، استبداد، تصرف و استکبار در هر کشور مستقل ننگ است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در نهایت ننگ اروپایی ها امروز بروز می کند. از ظلم هایی که در هر کشوری کردند در ایران و هندوستان چه کردند و فرانسوی ها در الجزایر چه جنایت ها کردند؟

وی خاطرنشان کرد: ملت فرانسه می خواهند مستقل باشند به جرم این حرفشان به هیچ کدام رحم نمی کنند.

عبادی یادآور شد: یکی از برنامه های فرانسه در الجزایر در کنار قتل عام و غارتها روی لباس بومی آنها که نوعی چادر و حجاب است انجام دادند. همانند کاری که انگلیس نسبت به چادر در ایران انجام داد.

وی تصریح کرد: امروز متاسفانه از کم تفاوتی برخی مسئولین، هجوم فضای مجازی و نادانی عده ای باید دست فرزندانمان را بگیریم و در سنگر عفاف و حجاب بمانیم.

 عبادی متذکر شد: دشمن به نتیجه ای رسیده که فرانسوی ها عنوان کردند هر چه بتوانند سرمایه گذاری می کنند که چادر را از سر زنان مسلمان بردارند و این به معنی  تصرف کل کشور است حال ببینیم دشمن تا کجا را خوانده است و ما چطور فکر می کنیم؟

استقامت در راه حفظ ارزشها آزمایش الهی است

وی با تأکید بر اینکه حفظ ارزش عفاف و حجاب، استقامت در این راه و پای این حرف ایستادن آزمایش الهی است گفت: باید با بصیرت با این آزمایش ها رو به رو شویم.

 نماینده ولی فقیه در استان افزود: کسانی که پیش از ظهور بتوانند راه دین و ارزشهای دینی را حفظ کنند و پای کلمه توحید در عمل مقاومت کنند زن یا مرد فرقی ندارد؛ ارزش آنها از کسانی که بعد از ظهور باشند بیشتر است و هرچه آزمایش سخت تر نمره ارزش بالاتر می شود.

وی اظهار داشت: بارها در وصیت نامه شهدا به نحو عام یا خاص ذکر کردند که خواهر و مادر من شهید می شوم و از تو می خواهم که حجابت را حفظ کنی چون سیاهی چادر شما از سرخی خون من شهید در حفظ دین موثرتر است.

بانوان ستون فقرات خانواده در راه مبارزه با کفر هستند

عبادی با بیان اینکه مردان بزرگ تاریخ فرزند زنان با ایمان هستند یادآور شد: مردان فردا که در عرصه دین یاوران حضرت مهدی(عج) باشند امروز در چادرهای عفت و عصمت بزرگ می شوند و جایگاه شما محفوظ است.

 وی در جامعه امروز مبارزه را به تمام معنی دانست و افزود: تمام دین در مقابل تمام کفر با هم مبارزه می کنند و مسلم جایگاه مبارزه شما که رکن اصلی و ستون فقرات خانواده هستید و خانواده است که فرزند می پرود و آنجا که ستون فقرات ضعیف شود این کانون متلاشی می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها