خبرهای داغ:
مسئول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آمریکایی‌ها چشم طمع به مسائل داخلی ما دوخته‌اند و منتظر نتیجه تورم اقتصادی و آثار تحریمی هستند.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۵۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

سردار رسول سنایی‌راد ظهر امروز نخستین گردهمایی سیاسی فرماندهان و مدیران نیروهای مسلح استان اصفهان اظهار داشت: بسیجی بودن افتخار همه ماست و امام راحل نیز افتخارش به بسیجی بودن داشتند، اجتماع امروز نماد وحدت همه نیروهای مسلح است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند جنجال دشمن احتمالا برای سال 97 و نقشه اصلی برای سال 98 باشد، در توصیف این نقشه نیز فرمودند تکراری و لو رفته و به حول و قوه الهی شکست خورده است، نقشه دشمن که برای آن تحریم را به کار گرفته و با همکاری منافقان و ضدانقلاب برای رسیدن به هدف تلاش می‌کند با هدف ایجاد اختلاف در داخل و جنگ داخلی دنبال می‌شود.

مسئول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: در تابستان جاری هم دشمنان به دنبال تابستان داغ بودند و در تیر و مرداد امسال حدود 9 هزار نفر به بهانه مسائل اقتصادی به خیابان آمدند اما شعارهای تند و افراطی سر دادند و در کرج هم یک کشته داشت، کشته هم به شکل مشکوکی از داخل خودرو 206 به آن شلیک کردند.

وی تصریح کرد: به موازات این اقدامات در تابستان امسال هم شاهد ارتباط گیری آشکار سرویس‌های بیگانه با ضدانقلاب بودیم و اقداماتی هم از این ناحیه داشتند و برای نخستین بار در کردستان به دنبال این بودند از ما پایگاه بگیرند که حدود 2 ساعت درگیری و 11 شهید دادیم و در نهایت موفق نشدند.

سردار سنایی‌راد بیان کرد: در پایان تابستان نیز به رژه نیروهای مسلح که نماد اقتدار ماست شلیک صورت گرفت که البته که ارزش عملیاتی ندارد اما نمادین عملیاتی را انجام دادند، اقدامی که ترکیبی از کار الاهوازیه با شیوه داعشی‌ها بود، امروز نوعی اتحاد بین گروهک‌های ضدانقلابی و ضدنظام را سرویس‌های بیگانه رقم زده‌‌اند.

وی گفت: سال گذشته هم چنین شکلی را دنبال کردند و با استفاده از بسترهای نارضایتی داخلی موج سواری کرده و برای ایجاد شورش داخلی اقدام کنند، از همه این اقدامات عبور کردیم، اما شتاب‌دهنده این موضوع تحریم‌های کلید خورده از اردیبهشت و البته زمینه‌های داخلی که مجموعه‌ای از عوامل از جمله برخی غفلت‌ها و سوءتدبیرهاست.

دلار ارزان به معنای واردات بی رویه است

مسئول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: دولت سیاست افزایش قیمت ارز را از اواخر سال گذشته آغاز کرد و اوایل امسال بدون نگاه به پیامدها و ضریب گرفتن از همزمانی با اقدام آمریکا عملیاتی شد، اقدام آمریکا تاثیر روانی بر تصمیم دولت داشت، باید قیمت ارز منطقی باشد و نزدیک به قیمت بازار آزاد باشد.

وی افزود: اگر بتواند قیمت ارز را تک نرخی کنند شاید از یک نگاه بهتر اما نباید بین نرخ آزاد و دولتی این فاصله وجود داشته باشد زیرا دلار ارزان به معنای فساد است، حراست بانک‌ هم تطمیع شد و در یک جا به جایی دلار 262 میلیارد سود برده است.

سردار سنایی‌راد خاطرنشان کرد: دلار ارزان یعنی واردات بی رویه، زیرا تولید در داخل گران‌تر می‌شود که این فاجعه است، دلار ارزان به معنای قاچاق است، قاچاقی که با هر 10 هزار دلار آن یک نفر بیکار می‌شود و بیکاری ام الامراض است و 3.6 میلیون نفر بر اساس اعلام دولت بیکار هستند.

وی تصریح کرد: در واردات کل نیاز ارزی ما حدود 40 میلیارد دلار است که 25 میلیارد دلار کالای اساسی و 15 میلیارد دلار راهبردی بوده و درآمدهای ارزی ما بیش از 100 میلیارد دلار است که 55 میلیارد دلار نفتی و الباقی آن خصوصی در محصولات شیمیایی است.

مسئول سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: بخشی از قاچاق کشور جزئی بوده و می‌توان با آن مبارزه کرد اما بخشی از آن گره خورده به طمع و مبارزه با آن سخت است، دختر وزیر آموزش و پرورش گذشته هم جز کسانی بوده در قاچاق دست داشته و درگیری با این افراد کمی سخت شده اما در حال حاضر مدیرکل و دیگر رده‌های بالاتر در حال دستگیری هستند.

در برخورد با فساد خط قرمز نداریم

وی گفت: در برخورد با فساد خط قرمز نداریم و عدالت می‌طلبد که هیچ خط قرمزی نداشته باشیم، ما نباید برای برخی از مقامات حریم قائل شویم و متاسفانه نوعی انحراف از جایگاه مسئولیتی پدید آمده که نماینده مجلس ما به خود اجازه توهین دهد و پس از آن دروغ بگوید و هیئت رئیسه به دنبال لاپوشانی باشند و به دنبال صحبت وزیر و اخراج کارمند بروند.

سردار سنایی‌راد اظهار داشت: آمریکایی‌ها چشم طمعی به مسائل داخلی ما دوخته‌اند و منتظر نتیجه تورم اقتصادی و آثار تحریمی هستند تا شرایطی را پدید آورد، تحریم‌های ابتدایی را پشت سر گذاشته و از بار روانی آن آسیب دیدیم. در مرحله نخست در جنگ روانی نتوانستیم کنترل لازم را داشته باشیم.

وی افزود: آمدنیوز به بی بی سی کمک می‌کرد تا القا کمبود کند تا مردم به سمت مغازه‌ها هجوم بیاورند و متاسفانه در حالی که دروغ می‌گفت برخی مردم باور می‌کردند، همین الان هم آمدنیوز دروغ‌های شاخدار می‌گوید.

سردار سنایی‌راد بیان کرد: سال 88 این خیانت و ظلم بزرگ پیامدهایی دارد و تنها 30 کشته و شهید نبود، امید دشمن به اختلافات داخلی است و سال آینده ما انتخابات در پیش داریم و از الان کسانی که مایوس از انتخابات هستند آتشی بر سر نهادهای انقلابی و جهت دادن بار مشکلات به سمت رهبر معظم انقلاب هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها