خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع)
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: پیروزی های دوران دفاع مقدس در مقابل رژیمی که تمام دنیا از او حمایت می کرد، پیروزی خون بر شمشیر بود و امروز نیز خدمت جهادی از معجزات تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۶۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، کارگاه توانمندی گشت های رضویون به همت ناحیه بسیج امام رضا(ع) برگزار شد.

ابراهیم سانی خانی فرمانده ناحیه طی سخنانی در این کارگاه با اشاره به ضرورت عمق بخشی به انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیروزی در دفاع مقدس در مقابل رژیمی که تمام دنیا از او حمایت می کرد، پیروزی خون بر شمشیر بود.

وی با اشاره به فتنه 88 افزود: فتنه گران 8 ماه تهران را به آشوب کشاندند اما مکتب امام حسین (ع) مقابل آنان ایستادگی و توطئه ها را خنثی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با اشاره به اینکه در زمان جنگ تحمیلی به ما سیم خاردار نمی فروختند، افزود: امروز به برکت رهبری های حکمیانه امام خامنه ای (مدظله العالی) موشک های نقطه زن تولید می کنیم و این یعنی عزت؛ یعنی دشمنان هیچ غلطی نخواهند کرد و در واقع توانسته ایم شیطان بزرگ آمریکا را زمینگیر کنیم.

وی با بیان اینکه فرماندهان پایگاه ها خادمان مردم هستند، تاکید کرد:  مردم داری و مردم یاری از برکات تفکر بسیج و خدمات جهادی بسیج به مردم از معجزات این تفکر است و لذا دشمنان درصدد ضربه زدن به بسیج هستند.

سانی خانی مشکل اصلی کشور را نبود مدیران جهادی خواند و ادامه داد: امروز افزایش سطح دفاعی و قدرت بازدارندگی نظامی کشور یک اصل است و دشمن نباید  هوس حمله به کشور ما را در سر بپروراند.

وی با بیان اینکه تدابیر رهبر انقلاب توطئه های دشمنان در تابستان داغ را خنثی کرد افزود: بسیج با تاسی به امام حسین (ع) و تحت زعامت فرماندهی کل قوا، پویا و در حال حرکت است.

ارسال نظرات