کارشناس فرهنگی گفت: امروز هم بانوان ایرانی با الگو گیری از نقش خانم های شجاع در دفاع مقدس نباید زمینه ترویج فساد را ایجاد کنند و برای حفظ کرامت خواهران خود تمام تلاش و توان خود را به میدان آورند.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۷۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ زهرا لشنی از فعالین فرهنگی و محقق مذهبی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: عنصر حجاب در وجود زنان ایرانی یک نیروی عظیم ایمانی است که همواره مورد حمله دشمنان بوده است و برای از بین بردن آن ابزارهای بزرگی را به میدان آورده اند.

وی افزود: در قبل از انقلاب به نوعی به زنان ایرانی و باورهای اعتقادی آنها حمله می شد و امروز هم با وجود ناتوی فرهنگی به نحوی دیگر این حملات را ادامه می دهند.

این محقق مذهبی اظهار داشت: تفاوت رویکرد حملات در قبل از انقلاب که عمدتا توسط رضاخان قلدر دنبال می شد این بود که راه سوغات فرنگی در کشور باز می شد و هدف کنار گذاشتن چادر بانوان بود ولی امروزه اعتقادات کلی بانوان ایرانی نشانه گرفته شده است و این موضوع حتی به مسائل شخصی و خصوصی ورود کرده است.

وی تأکید کرد: با این حال بانوان ایرانی در گذشته با مقاومت هایی که نشان دادند توانستند آن مقطع جنایتی را عبور کنند،نقش پرافتخار زنان در دفاع مقدس از نمونه های الگوی برتر بانوان در انقلاب اسلامی است که همچنین می توان حضور در صحنه های اجتماعی،سیاسی،مسئولیت ها و... از نمونه های دیگر بها دادن انقلاب به بانوان و حفظ کرامت آنها می باشد.

این کارشناس فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: امروز هم بانوان ایرانی با الگو گیری از نقش خانم های شجاع در دفاع مقدس نباید زمینه ترویج فساد را ایجاد کنند و برای حفظ کرامت خواهران خود تمام تلاش و توان خود را به میدان آورند.

ارسال نظرات