امام‌جمعه پل‌دختر گفت: باید جشن پیروزی انقلاب را باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنیم، دولتمردان قدر مردم را بدانند و مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۸۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدعلی حسین زاده آملی  امروز در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: شهدای گمنام شهرستان پل‌دختر واقعا مظلوم هستند، بنابراین باید فرماندار و مدیر میراث فرهنگی پل‌دختر یک چاره‌ای برای مظلومیت یادمان شهدای گمنام بیندیشند.

وی با اشاره به اینکه افتخار، امنیت، آرامش، آسایش و حفظ جایگاه ولایت‌فقیه و نظام همه از شهدای گمنام است افزود: جلسه ستاد دهه فجر امسال بسیار مهم است چون ملت ایران می‌خواهند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرند و دشمن احمق می‌گوید ملت جشن پیروزی چهل‌سالگی انقلاب خود را نخواهد دید؛ ما ملت ایران همراه با مسئولان باید با وحدت این جشن را باشکوه‌تر از قبل برگزار کنیم.

امام‌جمعه پل‌دختر بابیان اینکه باید از خار چشم دشمنان تشکر کنیم هرجایی که سپاه درصحنه حضورداشته و جلودار باشد انقلاب را بیمه می‌کند و این نهاد بیمه‌کننده انقلاب و نظام است عنوان کرد: جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب باید در اوج باشد و هر چه باشکوه برگزار شود.

وی بیان کرد: حضور مردم، مسئولان و کارمندان پل‌دختر در 9دی بی‌سابقه بود و رسانه‌ها نیز آن را خوب پوشش دادند و نماینده ولی‌فقیه بسیار راضی و خوشحال بودند، سال‌های قبل میزان مشارکت کمتر بود ولی امسال کثرت جمعیت در 9دی وجود داشت و این نشان‌دهنده تلاش، کوشش، همدلی و وحدت امام‌جمعه با نیروهای اداری، فرماندار، سپاه، نیروی انتظامی، شورای تأمین و کارمندان است.

حسین زاده آملی تصریح کرد: از مدیران شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم، ما به وحدت نیاز داریم و مردم شهرستان پل‌دختر هم از وحدت شکل‌گرفته و از اینکه تنش وجود ندارد راضی هستند که اثر این وحدت را در حضور مسئولان و مردم در نماز جمعه می‌بینیم و ما جز رضایت مردم دیگر چیزی نمی‌خواهیم.

وی با اشاره به چهلمین سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از 13 آبان ماه 42 تا12بهمن 57 که انقلاب به پیروزی رسید 14 سال در تبعید بود و14سال طول کشید تا زمینه حضور ایشان ایجاد شود، ظهور امام زمان(عج) هم نیاز به زمینه‌سازی دارد اگر همه ما منتظر ظهور ولی عصر(عج) هستیم باید زمینه را آماده و خودمان هم صالح شویم.

امام‌جمعه پل‌دختر بابیان اینکه خروج شاه از ایران اولین مرحله پیروزی انقلاب اسلامی بود گفت: شاه و آمریکا هیچ گاه پیش‌بینی نمی‌کردند که امام خمینی(ره) وارد ایران شود، مبنای کار امام راحل عمل به تکلیف بود.

وی اظهار داشت: دولت باید قدر مردم را بداند، مردم در فشار اقتصادی هستند ولی با وجود همه مشکلات اقتصادی که دارند در مراسم 9دی  شرکت کرده وجانانه از انقلاب و ولایت دفاع کردند؛ رهنمودها و سخنان حضرت امام خمینی(ره ) زنده است و مفسر اصلی بیانات سخنان ایشان مقام معظم رهبری است که سخنان حضرت امام راحل را با تمام وجود لمس کرد.

حسین زاده آملی افزود: مقام معظم رهبری قوی، محکم و با بصیرت در بین ما است وبیانات حضرت امام(ره) را بر اساس دیده های خود بیان می‌کند که باید قدر ایشان را بدانیم که ملت را راهنمایی کردند و این کشتی را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) خواهند داد. 

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری هشدار دادند اصل فتنه در سال 98است که مردم بیدار هستند و می‌دانند و دولتمردان هم باید مردم را شاد کنند چون مردم با وجود همه مشکلات اقتصادی پای انقلاب ماندند ودولتمردان هم باید مشکلات را برطرف کنند؛ مردم ومسئولان باید حضور پرشوری در راهپیمایی روز 22بهمن داشته باشند و دست به دست هم بدهیم تا دشمن ببیند چه ملت باوفایی داریم وتلاش کنیم تا انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات