فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان طی دو عملیات جداگانه 2 محموله کالای قاچاق به ارزش هشت میلیارد و 710 میلیون ریال را کشف و ضبط کرده‎اند.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۹۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، همایون بخشی امروز در جمع خبرنگاران پلدختر اظهار داشت: این محموله‌های قاچاق که بدون مدارک گمرکی هر دو از بنادر جنوبی بارگیری و به سمت شمال کشور در حرکت بودند، در محور آزادراه-پل زال کشف و ضبط شدند.

وی عنوان کرد: یک‌دستگاه کامیونت ایسوزو حامل انواع لوازم یدکی خودرو به صورت قاچاق توسط پلیس آگاهی پل‌دختر در این محور توقیف شد.

فرمانده انتظامی پل‌دختر گفت: ارزش ریالی این محموله قاچاق هفت میلیارد و 350 میلیون ریال برآورد و در این رابطه یک‌ نفر قاچاقچی دستگیر شده است.

بخشی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه پل‌تنگ نیز در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری و مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت و کنترل خودروهای عبوری در این محور یک‌دستگاه وانت نیسان زامیاد را توقیف کردند.

وی تاکید کرد: در بازرسی از این خودرو انواع لوازم خانگی قاچاق شامل ماکروفر، جاروبرقی، یخچال و امثال اینها به ارزش ریالی یک‌میلیارد و 360 میلیون ریال کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی پل‌دختر افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات