ساخت یک باب منزل مسکونی در مناطق محروم ویسیان +تصاویر

مسئول بسیج سازندگی شهرستان چگنی گفت: ساخت یک باب منزل مسکونی در مناطق محروم ویسیان با مشارکت گروه‌های جهادی محل محور شهرستان باهدف محرومیت‌زدایی در حال انجام است.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۹۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲

سروان پاسدارمحمد خورشیدوند، مسئول بسیج سازندگی شهرستان چگنی در بازدید از احداث یک باب خانه محروم در روستای حاتموند بخش ویسیان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان، اظهار داشت: این خانه با مشارکت گروه‌های جهادی محل محور شهرستان باهدف محرومیت‌زدایی در حال انجام است.

 وی با تأکید بر اهمیت محرومیت‌زدایی در روستاهای شهرستان گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و به‌منظور محرومیت‌زدایی و انجام خدمات بهتر به اقشار مختلف مردم بسیج سازندگی شهرستان اقدامات مختلفی را در دستور کار خود قرار دارد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان چگنی افزود: طرح‌های محرومیت‌زدایی با شتاب بسیار خوبی در مناطق مختلف شهرستان در حال اجراشدن هستند وی گفت هدف از این اقدامات خداپسندانه محرومیت‌زدایی و ساخت سرپناه به افراد نیازمند شهرستان است.

 وی خاطرنشان کرد: توجه و اهمیت دادن به قشر محروم جامعه یکی از برنامه‌های مهم بسیج سازندگی شهرستان است امیدواریم با بهره‌برداری از این طرح‌ها شاهد کاهش محرومیت در بخش‌های مختلف بخصوص بخش روستایی شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار