فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام و فرمانده پایگاه شهید چمران روستای قهج با خانواده شهید حسین خیده دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۹۸۲۴۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا بسطام و فرماندهی پایگاه شهید چمران روستای قهج با مادر شهید حسین خیده دیدار کردند.
در این دیدار محمدمهدی اسماعیلی در سخنانی با تحلیل از مقام مادران شهدا اظهار کرد: شهدا در دامن مادرانی پاکدامن و پرهیزگار پردازش یافتند و افتخاری برای کشور شدند و قدردان بودن خانواده‌های شهدا به فرموده رهبر انقلاب کمتر از شهادت نیست.
وی با بیان اینکه این دیدار‌ها را ما نیاز داریم تا در مسیر خدمت رسانی به مردم مصمم‌تر شویم و راه را گم نکنیم از مادر شهید خواست برای تداوم راه شهدا توسط سربازان ولایت دعا کند.
در این دیدار مادر شهید با ابراز خرسندی از حضور بسیجیان خاطراتی از این شهید بیان کرد و در پایان هدیه‌ای به رسم یادبود به خانواده معظم شهید اهدا گردید.
لازم به ذکر است شهید حسین خیده متولد سال ۱۳۴۵ روستای قهج علیاست که در سال ۱۳۶۵ روز در حالی که بیش از شش ماه حضور در جبهه را تجربه کرده بود در عملیات خیبر شیمیایی می‌شود و در بیمارستان شهید لبافی نژاد تهران شربت شهادت نوشیده و در زادگاهش آرام می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها