رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار خبر داد:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار با اعلام این خبر که در اربعین امسال، مردم شهرستان سبزوار بیش از ۱ میلیارد تومان به این ستاد کمک کردند، گفت: حسینیه سبزواری‌ها در کربلا احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۲۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سبزوار علی اکبر دلبری با بیان اینکه در سال جاری و در مراسم اربعین همانند سال گذشته روند افزایشی نذورات مردمی برای برگزاری مراسم وجود داشته است اظهارداشت: در اربعین امسال، مردم شهرستان سبزوار بیش از ۱ میلیارد تومان به این ستاد کمک کردند.

دلبری با اشاره به ۷۵ تفاهم‌نامه میان این اداره با ادارات و ارگان‌های شهرستان سبزوار اظهار داشت: ۱۶ تفاهم‌نامه منجر به نتیجه شد و جمع‌آوری نذورات از کارمندان این ادارت انجام می‌شود.

وی به حضور اعضای این ستاد در مساجدسطح شهر به منظور جمع آوری نذورات مردمی اشاره کرد و افزود: این حضور سهم بسزایی در جمع اوری نذورات مردمی داشته است

دلبری همچنین از نیت خیر یک خیّر کربلایی برای ساخت حسینیه سبزواری‌ها در این شهر خبرداد و تاکید کرد: این فرد متقبل شده است زمینی را برای احداث حسینیه برای سبزواری‌ها در کربلای معلی واگذار کند تا با هزینه و کمک‌های مردم سبزوار احداث شود.

دلبری با اشاره به فعالیت ۳ موکب در کربلا و ۱ موکب سبزوار در ورودی مهران به سمت عراق در اربعین امسال افزود: در طول ۱۰ روز، ۱۵۰ هزار نفر از زائران در چهار موکب شهرستان سبزوار تغذیه و ۳ هزار نفر اسکان داده شدند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات سبزوار تصریح کرد: کمک‌های مردم سبزوار امسال در اربعین ۱۵۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۹۰۰ میلیون تومان، کمک‌های غیرنقدی بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها