خبرهای داغ:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خبر داد:
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف یک کيلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این خصوص در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۲۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ "بیژن خدایی" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در توضیح چگونگ این کشف اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودرو های عبوری در عوارضی آزاد راه "قزوین – زنجان " به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و خودرو را جهت بازرسی متوقف کردند.
وي افزود: ماموران در بازرسی از خودرو یک کيلو و 500 گرم کشف و بلافاصله راننده را دستگیر کردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
یک کشته در برخورد کامیون هیوندا با کامیون ولوو در قزوین
گروه استان ها – قزوین- رئیس پلیس راه استان از برخورد برخورد کامیون" هیوندا "با کامیون "ولوو" و کشته شدن یک تن در این سانحه رانندگی در قزوین خبر داد.
سرهنگ "نصراله بیگلری" در گفت وگو با خبرنکار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره سانحه رانندگی در لاین شمالی آزاد را ه "قزوین- زنجان" حوالی سه راهی "ضیاء آباد" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل وقوع حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون هیوندا با یک سرنشین با یک دستگاه کامیون ولوو برخورد و راننده خودرو هیوندا به علت شدت ضربات وارده در دم فوت کرده است.
رئیس پلیس راه استان گفت: کارشناسان پلیس راه به میزان 50درصد (اداره راه و شهر سازی به علت تبصره 3 ماده 14 ) و عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده کامیون ولوو نسبت به کامیون هیوندا به میزان 50 درصد علت این حادثه اعلام کردند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها