خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم الله دهه فجر ، چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید حسینی گفت: امسال تقارون ایام فاطمیه (س) و دهه فجر بایستی با حفظ احترام هر چه باشکوهتر از قبل در هندیجان برگزار شود.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۵۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ایام الله دهه فجر با حضور امام جمعه فرماندار و مسئولان محلی شهرستان هندیجان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

حجت الا سلام و المسلمین سید عبدالحمید حسینی دراین جلسه اظهار کرد: در مراسم ۲۲بهمن به نیت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به هر خانواده شهید یک پرچم داده شود و تمام برنامه ها با محوریت عدد۴۰باشدو امسال با حفظ رعایت مراسمات ایام فاطمیه(س) نسبت به قبل ویژه تر باشد.

وی افزود: کمیته های ۱۸گانه ستاد دهه فجردرهندیحان بایستی بصور ت هماهنگ برنامه های این ایام در قالب طرح ها و پروژه ها و همچنین دستاوردهای انقلاب و اهداف امام راحل و شهدا را بیشتر به نمایش گذاشته شود.

وی بابیان استفاده از تمام ظرفیت های خانواده های معظم شهدا ، بسیجیان و رزمندگان اسلام گفت: ظرفیت های خوبی در هندیجان هست که با همکاری بسیجیان، خانواده های معظم شهدا و رزمندگان و سایر مسئولان و هیات های مذهبی می توان بهترین برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه را در شهرستان با برپایی نمایشگاهها، مسابقات بومی محلی ورزشی و دستاوردهای انقلاب انجام داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها