فرمانده سپاه جلفا در نخستین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر این ناحیه، گفت: دهه فجر بستر مهمی برای تقویت روحیه خودباوری است.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۵۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، خلیل شریفی با تاکید بر اینکه دشمن تلاش دارد با ترفندهايي نام و ياد امام امت را از خاطره‌ها حذف كند، اظهار داشت: دشمنان این انقلاب بايد بدانند كه ملت مسلمان ايران، پايبند به آرمان‌ها و اهداف مقدس امام راحل است و هرگز دست از اين آرمان‌ها برنمي‌دارد.

وی افزود: خيزش انقلابي و اسلامي در کشورهای منطقه در حال حاضر به بركت انقلاب اسلامي ايران است كه اين انقلاب با الهام از فرهنگ عاشورا و  نهضت کربلا باعث حيات دوباره اسلام در ايران و جهان اسلام شده است.

شریفی ادامه داد: پيشرفت ما در صنعت نظامي و هسته اي، عزت، آزادي و استقلال ما از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي ايران است و بايد قدرشناس نعمت ولايت و امامت باشيم.

وی اضافه کرد: در زمان حكومت رژيم طاغوت شاهنشاهي احكام اسلامي به فراموشي سپرده شد و با فرهنگ اسلام مبارزه مي شد و اثري از اسلام باقي نمي ماند، بنابراین مردم انقلابي ايران با دست خالي و با شعار توحيدي لاالله الاالله بر رژيم طاغوت پيروز شدند و اين انقلاب موجب حيات دوباره اسلام در ايران و جهان شد.

شریفی بیان کرد: در دهه چهارم حیات پرخیر و برکت انقلاب اسلامی با هدایت های رهبر فرزانه انقلاب شاهد به ثمر نشستن برکات خون شهیدان انقلاب هستیم که عزت و اقتدار نظام اسلامی را به ارمغان آورده است.

فرمانده سپاه جلفا در پایان برگزاری نشست های اعتقادی و بصیرتی در رده های مقاومت، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری نمایشگاه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری یادواره های شهدا، افتتاح خانه های محروم، دیدار از خانواده های شهدا و برگزاری مسابقات کتابخوانی را از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد.

ارسال نظرات