خبرهای داغ:
سردار مهدوی نژاد عنوان کرد:
سردار مهدوی نژاد با اشاره بر اینکه جبهه حق همیشه پیروز است گفت: دشمن همیشه از انقلاب اسلامی و انقلابیون می‌ترسد
کد خبر: ۹۰۹۸۳۵۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، سردارمهدوی نژاد، جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه‌ی فرماندهی و مسئول حفاظت تیپ ۱۲ قائم (عج) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا انقلاب و دفاع مقدس و درود و صلوات بر روح ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی بیان کرد: خدا را شاکریم که به توفیقی داد تا در جمع شما بسیجیان و پاسداران باشیم و در این مسیر گام برداریم؛ همانطور که عنایت دارید خداوند نعمت‌های گوناگونی به ما عطا کرد و، چون برای حفظ این نعمت‌ها گام‌های مناسبی بر داشتیم خداوند نیز نعمت هدایت را به ما عطا کرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه انسان‌ها ائمه را یکی پس از دیگری به شهادت رساندند و از آن‌ها ناسپاسی کردند خداوند این نعمت بزرگ را از ما دریغ کرد و اکنون بیش از یک هزارو پانصد سال است که در ظاهر از نعمت بزرگ انبیا محروم شدیم؛ اما از بزگان خود شنیدیم که اگر شیعیان و مسلمانان بتواننند از نعمت‌های بزرگ استفاده کنند خداوند امام زمان (عج) را به آن‌ها نشان خواهد داد، اما هیچوقت جامعه نتوانست ثابت کند که از این نعمت بز رگ می‌تواند به درستی بهره ببرد.

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در برهه‌ای خدا بر ما منت می‌گذارد و امام راحل را برای ما می‌فرستد؛ امام خمینی (ره) در مقابل جبهه باطل تا آخرین لحظه مقاومت کرد.

امام (ره) برای تشکیل انقلاب اسلامی در مقابل همه جریانات ایستاد؛ چرا که دشمنان ما بیش از ۱۴۰۰ سال تلاش می‌کردند که ثابت کنند حرکت و بزرگی از جبهه حق نیست بلکه از جانب قدرت است.

سردار مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: جبهه حق از آن حق است حتی اگر در اقلیت باشد؛ امام در مقتبل تمام جبهه‌های شرق و غرب ایستاد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی افزود: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بیش از ۳۰ سال است که در مقابل جبهه‌های دروغین ایستاده است، اما متاسفانه برخی دنبال این هستند که خود را با دشمنان هماهنگ کنند؛ همه ما پاسداران، بسیجیان روحانیون باید خدا را شاکر باشیم که در این مسیر و پشت رهبر معظم انقلاب گام برمی داریم.

وی با اشاره بر اینکه دشمن از انقلابیون می‌ترسد گفت: سردار قاسم سلیمانی امروز در کشور و در جبهه‌های مختلف قدم برمیدارد؛ امروز نام او در تمام کشور‌ها نام بزرگی است.

وی بیان کرد: بسیاری هستند که می‌خواهند در اذهان بسیجیان و پاسداران شبهه ایجاد کنند که این مسیر الهی بی فایده است؛ اما این راه با قوت ادامه دارد. خوش ب. سعادت کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند. امروز برای گام برداشتن در این مسیر باید هر چه داریم در کف اخلاص بگذاریم تا اثربخش باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها