خبرهای داغ:
جانشین سپاه جلفا:

فرهنگ ولایی مهمترین عامل مقابله با توطئه های دشمنان است

جانشین سپاه جلفا در جمع بسیجیان حوزه مقاومت سیدالشهداء (ع)، مهم ترین عامل مقابله با توطئه های دشمنان را وجود فرهنگ ولایی در این جامعه اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۵۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رشید صادقی گفت: تفکر بسیجی همیشه عامل اصلی موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف جامعه شده و به مانند دوران دفاع مقدس و فتنه 88 حضور بسیج می تواند سازنده باشد و مطمئن باشیم که با توجه به فرهنگ ولایی و ایثارگری بسیج، دشمن نمی تواند کاری از پیش برد.

وی یادآور شد: با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی بود که توانسیم در مقابل دشمنان جهانی اسلام ایستادگی کنیم و تا زمانی که این روحیه را در خود حفظ کنیم هیچ قدرتی توان مقابله با ما را نخواهد داشت.

صادقی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف جهانی، ابهت، قدرت و اقتدار خود را به نمایش گذاشته و همه این پیروزی‌ها به برکت خون شهدا و در اطاعت از امام و رهبری و گوش به فرمان بودن ولایت مطلقه فقیه حاصل شده است.

وی با اشاره به هجمه‌های عظیم  تبلیغاتی و فرهنگی دشمن در شرایط فعلی، تصریح کرد: ایستادگی در برابر این هجمه های عظیم تنها با اتکا به نیروی خودباوری، همت، ولایت‌پذیری و ایمان به مردم امکان‌پذیر است، چراکه یکی از حربه‌های دشمنان در عصر حاضر نا‌امید کردن مردم ایران اسلامی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است.

صادقی بیان کرد: به لطف الهی نسل جوان امروز پایدارتر و آگاه تر در مسیر حفظ انقلاب و مبارزه با استکبار ، حاضر در صحنه است و آماده جانفشانی در راه اهداف مقدس دینی و انقلابی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها