سردار نقدی در دومین همایش روایان انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد:
سردار نقدی: برخی می گویند که ما توهم توطئه داریم، این افراد باید وصیتنامه امام راحل را بخوانند تا متوجه شوند که انقلاب اسلامی با چه حجمی از توطئه روبروست.
کد خبر: ۹۰۹۸۳۸۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران در دومین همایش روایان انقلاب و دفاع مقدس باتبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول این چهل سال ما حتی یک روز بدون توطئه هم نداشته ایم.


وی ادامه داد: برخی می گویند که ما توهم توطئه داریم، این افراد باید وصیتنامه امام راحل را بخوانند تا متوجه شوند که انقلاب اسلامی با چه حجمی از توطئه روبروست به طوری که ۸۰ درصد وصیتنامه امام خمینی به توطئه هایی که دشمن علیه انقلاب به کار میگیرد اختصاص یافته است.

سردار نقدی انقلاب اسلامی را از اتفاقات استثنایی تاریخ خواند و گفت: این کشور سالیان سال در اختیار پادشاهانی بود که بدون هیچ فضیلتی بر مردم حکومت میکردند و فرزندانشان به صورت سلسله وار حکومت را یکی پس از دیگری به ارث می بردند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران بی بته نبودند که این ظلم ها را ببینند و ساکت بنشینند لذا دربرابر ظلم پادشاهان قیام های بسیاری کردند، اما سرکوب می شدند و شکست می‌خوردند.


سردار نقدی به حمله اسکندر مقدونی به ایران اشاره کرد و گفت: در ماجرای این حمله مردم به علت ظلم بسیار پادشاهان از حکومت ناراضی بودند و انگیزه‌ای برای دفاع از مملکت خود نداشتند؛ همین رویه پادشاهان در دوره‌های مختلف باعث شد تا کشور کوچک و کوچکتر شود که آخرین آن هم محمد رضا پهلوی بود که بحرین را واگذار کرد و امروز ظلمی که بر مردم این کشور وارد می‌شوند از باب آن حرکت محمد رضا شاه است.


وی ادامه داد: مردم ایران بعد از انقلاب حق رای پیدا کردند. مردم به خاطر انگیزه‌ای که پیدا کرده بودند، بسیار در برابر ارتش عراق ایستادگی کردند. نظام اسلامی برای مردم کرامت قائل بود. امروز افتخار نظام اسلامی این است که شخصیت و شان مردم را به آن‌ها برگردانده است. این مکتب باعث می‌شود که فرمانده ماسک خود را به بسیجی بدهد و خود شهید شود. این فداکاری در جهان بی نظیر است. قله تمام انقلاب‌های جهان نهضت پیامبر اعظم (ص) بود. آن انقلاب هم بعد از شهادت حضرت علی به دست پادشاهان افتاد. انقلاب فرانسه هم برای بار اول بعد از دو سال شکست خورد و دوباره با گیوتین قیام کردند و مخالفان خود را سرکوب کردند.


معاونت فرهنگی سپاه درباره هجمه‌ها علیه انقلاب اسلامی در آستانه ۴٠ سالگی انقلاب اسلامی اذعان کرد: امروز انقلاب ما با اینکه نه شرقی، نه غربی بود به چهل سالگی رسیده است. ما در ابتدای انقلاب از چندین جهت درگیر جنگ بودیم. امام در وصیت نامه خود هم بسیار به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن اشاره کرده‌اند. امروز می‌بینید که هنوز هم توطئه‌های دشمن پایان نیافته است. امروز تهاجم فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی بسیار زیاد است. در تاریخ می‌بینیم که آمریکا علیه شوروی یک رادیو برای تهاجم فرهنگی به انقلاب شوروی داشت. امروز ۲۷۵ رادیو و تلویزیون برای استحاله فرهنگی مردم انقلابی ایران وجود دارد. عده‌ای امروز تنها در تلاش برای تفرقه شیعه و سنی هستند. برخی از آن‌ها به دنبال اختلاف قومی هستند. برخی تنها به ایجاد شبهه اعتقادی تلاش می‌کنند.

 

ارسال نظرات