خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان سمنان در دیدار با فرمانده بسیج دانشجویی گرمسار خواستار تقویت و تحکیم ارتباط بسیج دانشجویی استان و نواحی شد
کد خبر: ۹۰۹۸۴۱۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج دانشجویی استان سمنان، مسئولین بسیج دانشجویی استان سمنان با سرهنگ ناظریه، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمسار دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که به میزبانی سپاه ناحیه شهرستان گرمسار برگزار شد، نخست بخشیان، مسئول بسیج دانشجویی استان با توجه به نزدیکی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ورود به پنجمین دهه از عمر پربرکت این شجره طیبه، تقویت و گسترش همکاری‌ها به منظور پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها را امری مهم و ضروری عنوان کرد و خواستار تقویت و تحکیم روابط و مناسبات بین مجموعه بسیج دانشجویی استان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان گرمسار شد.
در ادامه این دیدار سرهنگ ناظریه فرمانده سپاه ناحیه گرمسار نقش مجموعه بسیج دانشجویی در تربیت نیروی طراز انقلاب اسلامی را، بسیار مهم و موثر ارزیابی کرد و آمادگی خود را به منظور گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌ها اعلام کرد.
وی در پایان نقش دانشجویان در تحولات بنیادین و همچنین مدیریت آینده کشور را مهم ارزیابی نمود و توجه ویژه و بیش از پیش به قشر دانشجویی را مهم و ضروری دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها