نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیداری که مسئولان هسته های گزینش ادارات و دستگاه های اجرایی با وی داشتند، تاکید کرد: احراز صلاحیت افراد متعهد و متخصص باید اصلی ترین وظیفه هسته های گزینش باشد.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۲۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم احراز صلاحیت افراد را مهمترین ویژگی و کارکرد هسته های گزینش دانست و گفت: البته این به معنی عدم صلاحیت افراد نیست وهسته های گزینش باید به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

وی بر پرهیز از سختی گیری های بی جهت و رهاسازی بی حد و حصر برای استخدام نیروی انسانی در ادارات تاکید و بیان کرد: اگر موازین و معیارهای قانونی در این رابطه حاکم شود کسی جرات تخلف در دستگاه های دولتی را نخواهد داشت و جلوی ورود افراد نفوذی نیز به سیستم گرفته می شود.
حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: باید توجه داشت کسانی که هدف خدمت به مردم را دارند وارد بدنه دولت شوند و چنین نباشد که افراد به دنبال مسئولیت ها باشند که اگر چنین شود چنین پست هایی به درد نخواهد خورد.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: مسئولیت ها در دولت و نهادهای مختلف باید به اهلش سپرده شود و این مسئولیت ها به هر فردی که اعلام داوطلبی می کند نباید سپرده شود چون خدمت به مردم کاری سخت و دشواردر عین عال لذت بخش است.
وی داشتن روحیه تلاش برای رفع مشکلات مردم، پرهیز از تبلیغ مدیریت های به سبک غربی، صداقت در وعده های خود به مردم و مقابله با هر گونه فساد را از معیارهای اصلی ورود افراد به بدنه دولت برشمرد.

ارسال نظرات