خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از متلاشی شدن باند سارقان سیم و کابل برق و کشف 50 فقره سرقت شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۶۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ مهدی حاجیان در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در چند منطقه شهری شهرستان تاکستان، موضوع به صورت ویژه با تشکیل کار گروه ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت 3 سارق سیم برق شدند و با اخذ نیابت قضایی سه نفر از سارقان را در استان البرز در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود : با انتقال متهمان به پلیس آگاهی شهرستان در تحقیق و بازجویی فنی از آنان از ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند ولی در مواجهه با یافته های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و تعداد 2 نفر از همدستان و 2مالخر را معرفی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: متهمان در بازجویی هایی فنی به سرقت 50 فقره سیم برق در شهرستان های تاکستان،بوئین زهرا ، البرز، آمل ، بابل و کرج اعتراف و با تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حاجیان در پایان با تاکید بر اینکه پلیس از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده می کند، خاطر نشان کرد: با همکاری خوبی که میان مردم و پلیس در تامین امنیت وجود دارد، فضا برای سارقان ناامن تر از قبل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها