خبرهای داغ:
همایش انتقال تجربیات به نسل امروز با حضور پیشکسوتان فعال در عرصه امداد و نجات در قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۷۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

بهگزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، صبح امروز(سه شنبه) همایش انتقال تجربیات به نسل امروز با حضورعبدالرضا ارغایی یکی از پیشکسوتان فعال در عرصه امداد و نجات و امدادگران و نجاتگران فعال استان به همت معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در این جمعیت برگزار شد.

حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در این همایش گفت : برگزاری اینگونه نشست ها و همایش ها علاوه بر فرصت تبادل نظر بین پیشکسوتان و نسل جوان، این امکان را فراهم می کند تا با ارتباط با پیشکسوتان از تجربیات آنان بهره جسته و از دستاوردهای آنان کسب تجربه کرد.

وی تصریح کرد: ارائه تجربیات و سخنرانی ها در این همایش ها به منظور آشنایی بیشتر امداد گران و نجاتگران جوان و انتقال تجربیات به آنان می باشد.

هاشمی با بیان اینکه پیشکسوتان هلال احمر لازم است تجربیات خود را به جوانان، امدادگران و نجاتگران عرصه امداد و نجات منتقل کنند افزود: هر یک از پیشکسوتان هلال احمر ظرفیتی قابل توجه برای انتقال تجربیاتشان به نسل های آینده دارند آنها با درک دوران خود و با تلاش و مجاهدت های خود برگ های زرینی را در تاریخ هلال احمر آفریده اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: توجه و ذکر نکات مهم و تجربه‌های تلخ و شیرین حوادث طبیعی می‌تواند باعث افزایش کارآمدی نیروهای امدادی و پشتیبان در حوادث مشابه باشد البته این تجربه‌های ارزشمند باعث افزایش کارایی و امدادرسانی به هموطنان شده است، بازهم می‌طلبد این تجارب و درس‌های مهم بیش از پیش توسط مسئولان، سازمان‌های امدادی و خود مردم مورد توجه جدی قرار گیرد.

لازم به ذکر است عبدالرضا ارغایی ، با توجه به تجارب 32 ساله کلان عملیاتی و امداد و نجات، در حال حاضر در کسوت یک بازنشسته با تجربه، به عنوان مشاور و مدرس مدیریت بحران و امور امدادی، با سازمان جمعیت هلال احمر همکاری دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها