فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد از تشکیل ۱۰ صندوق قرض‌الحسنه محله محور بسیج در قالب طرح محله مهربانی در این شهرستان خبر داد گفت: صندوق قرض‌الحسنه با هدف اشتغال‌زایی و کمک به معیشت بسیجیان شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۸۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار ترابی در قرارگاه محله مهربانی و نشست مشترک امامان جماعت و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ، اظهار داشت :هدف محله مهربانی، ایجاد همدلی، انسجام و هم افزایی بین ظرفیت های سخت افزاری، نرم افزاری و مغزافزاری محلات برای هدایت و مدیریت فعالیت های فرهنگی اجتماعی محله با محوریت مسجد و نقش آفرینی مردم همان محله است.

۱۰ صندوق قرض‌الحسنه محله‌محور در مساجد شهرستان اشتهارد به همت بسیج تشکیل شد

وی گفت : محله مهربانی به دنبال ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین ارکان محله همچون مدرسه، فضاهای تفریحی، کتابخانه ها، اصناف، خانواده ها و ... با مسجد است.

وی تصریح کرد : مسجد سنگر اصلی اسلام و محل پیگیری مسایل مختلف مسلمین است و باید پایگاه خدمات اجتماعی محله باشد.

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد افزود : گشت های بسیجی محله محور با محوریت مساجد محله به منظور ارتقای سطح امنیت و آرامش ساکنین محله فعال هستند.

وی با اشاره به تشکیل ۱۰ صندوق قرض‌الحسنه محله محور بسیج در قالب طرح محله مهربانی گفت : از ابتدای سال تا کنون ۱۰ صندوق قرض الحسنه محلی مسجد محور در سطح شهرستان راه اندازی شده و ان شاءالله تا پایان سال حدود ۸صندوق دیگر راه اندازی می شود.

سرگرد پاسدار ترابی در پایان خاطر نشان کرد : گروه های جهادی ، متشکل از جوانان و دلسوزان مسجدی محلات، تاکنون برای محرومین شهرستان، چندین منزل احداث ، بازسازی و یا مرمت نموده و مستمرا در رسیدگی به معیشت محرومین محلات فعال هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها