فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد :

۱۰ صندوق قرض‌الحسنه محله‌محور در مساجد شهرستان اشتهارد به همت بسیج تشکیل شد

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد از تشکیل ۱۰ صندوق قرض‌الحسنه محله محور بسیج در قالب طرح محله مهربانی در این شهرستان خبر داد گفت: صندوق قرض‌الحسنه با هدف اشتغال‌زایی و کمک به معیشت بسیجیان شد.
کد خبر: ۹۰۹۸۴۸۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار ترابی در قرارگاه محله مهربانی و نشست مشترک امامان جماعت و فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ، اظهار داشت :هدف محله مهربانی، ایجاد همدلی، انسجام و هم افزایی بین ظرفیت های سخت افزاری، نرم افزاری و مغزافزاری محلات برای هدایت و مدیریت فعالیت های فرهنگی اجتماعی محله با محوریت مسجد و نقش آفرینی مردم همان محله است.

۱۰ صندوق قرض‌الحسنه محله‌محور در مساجد شهرستان اشتهارد به همت بسیج تشکیل شد

وی گفت : محله مهربانی به دنبال ایجاد ارتباط و تعامل سازنده بین ارکان محله همچون مدرسه، فضاهای تفریحی، کتابخانه ها، اصناف، خانواده ها و ... با مسجد است.

وی تصریح کرد : مسجد سنگر اصلی اسلام و محل پیگیری مسایل مختلف مسلمین است و باید پایگاه خدمات اجتماعی محله باشد.

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد افزود : گشت های بسیجی محله محور با محوریت مساجد محله به منظور ارتقای سطح امنیت و آرامش ساکنین محله فعال هستند.

وی با اشاره به تشکیل ۱۰ صندوق قرض‌الحسنه محله محور بسیج در قالب طرح محله مهربانی گفت : از ابتدای سال تا کنون ۱۰ صندوق قرض الحسنه محلی مسجد محور در سطح شهرستان راه اندازی شده و ان شاءالله تا پایان سال حدود ۸صندوق دیگر راه اندازی می شود.

سرگرد پاسدار ترابی در پایان خاطر نشان کرد : گروه های جهادی ، متشکل از جوانان و دلسوزان مسجدی محلات، تاکنون برای محرومین شهرستان، چندین منزل احداث ، بازسازی و یا مرمت نموده و مستمرا در رسیدگی به معیشت محرومین محلات فعال هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار