مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: امروز تضعیف انقلاب و جایگاه ولایت‌فقیه ازجمله فعالیت‌های اصلی دشمنان است و دشمنان به این نتیجه رسیدن تا زمانی که انقلاب اسلامی باور به ولایت‌فقیه داشته باشند نمی‌توانند توطئه‌های شوم خود را برای ضربه زدن به این انقلاب عملی کند.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۳۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام درویشی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در گردهمایی روحانیون و مبلغین الیگودرز که باهدف تبیین دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی در سپاه ناحیه الیگودرز برگزار شد، یکی از وظایف روحانیون را بیان حفظ نظام و تبعیت از ولایت‌فقیه و رهبری با توجه به نیاز انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز تضعیف انقلاب و جایگاه ولایت‌فقیه ازجمله فعالیت‌های اصلی دشمنان است و دشمنان به این نتیجه رسیدن تا زمانی که انقلاب اسلامی باور به ولایت‌فقیه داشته باشند نمی‌توانند توطئه‌های شوم خود را برای ضربه زدن به این انقلاب عملی کند.

سرهنگ برامکی فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز نیز گفت: روحانیت امروز در معرفی و پیشبرد اهداف مهم انقلاب اسلامی که خدمت به مردم و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است دارای نقشی اساسی هستند.

 وی افزود: معرفی انقلاب و ارزش های آن به نسل جوان و مشتاق انقلاب و رهبری با توجه به هجمه‌های سنگین دشمنان علیه انقلاب باید بیش از گذشته موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات