فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه غدیر تبریز:

بسیج در همه عرصه‌ها پیشتاز و همواره تابع ولایت است

فرمانده حوزه امام حسن مجتبی(ع) سپاه غدیر تبریز در جلسه فرماندهان پایگاه های تابعه گفت: بسیج همیشه در تمام عرصه ها پیشرو و آماده جانفشانی تا آخرین قطره خون است.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۶۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمود گوگانی اصل افزود:  وظیفه بسیجیان در مقابله با توطئه های دشمن این است که دستاوردهای انقلاب چه علمی، نظامی، پزشکی و سازندگی را برای مردم تبلیغ کنند و نباید گذاشت تا مردم از انقلاب و نظام دلسرد  باشند. 

وی ادامه داد: هدف اصلی دشمن نا امید کردن مردم از انقلاب و نظام است که از هرگونه ابزار برای این کار استفاده می کنند و آخرش حرفشان این است که بعد از گذشت سال های طولانی از انقلاب وضعیت جمهوری اسلامی در شان مردم ایران نیست. 
 
گوگانی اصل به ایام الله دهه فجر اشاره و بیان کرد: دشمن امسال همه توان خود را به کار گرفته تا با تبلیغ های گوناگون مانع حضور پرشور و حماسی مردم  در 22 بهمن باشد ولی امسال باید تمام توان و تلاش مان را بکار بگیریم تا با برگزاری برنامه ها و همایش های گوناگون در جهت آگاه سازی مردم کوشش کنیم و به آینده امیدوار باشیم و یک بار دیگر جشن پیروزی انقلاب با شکوه تر از سال های قبل برگزار کنیم . 
 
وی با اشاره به تذکر مقام معظم رهبری مبنی بر دسیسه دشمن برای سال 98، اظهارداشت:  باید نسبت به سال های گذشته هوشیاری و دقت خود را بیشتر کرده و اجازه سوء استفاده به برخی از عناصر نفوذی داخلی را ندهیم ، چراکه  نظام و انقلاب دوام اش وابسته به مردم است و مردم همیشه با ولایت و انقلاب همراه هستند و باید این تذکر ولی فقیه را جدی بگیریم و با بصیرت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران محافظت کنیم. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار