خبرهای داغ:
آتش‌نشانی شادگان درحالی از مصدومیت 6 دانش‌آموز در حادثه آتش سوزی خوابگاه مدرسه شبانه روزی شادگان خبر می‌دهد که آموزش و پرورش هرگونه مصدومیت را تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۹۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شادگان، خوابگاه مدرسه دخترانه شبانه‌روزی ارشاد شادگان عصر امروز دچار آتش‌سوزی شد که نیروهای آتش‌نشانی اقدام به خاموشی آن کردند.

عزیز مقدم رئیس آموزش‌وپرورش شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ، با اشاره به آتش‌سوزی در خوابگاه این مدرسه، اظهار کرد: آتش‌سوزی از پرده یکی از اتاق‌های خوابگاه شروع شد که به دلیل خاموش نکردن بخاری توسط دانش‌آموزان بود؛ در زمان آتش‌سوزی، دانش‌آموزان در کلاس درس بودند.

وی افزود: به دلیل جدا بودن محوطه خوابگاهی از کلاس‌های درس، دانش‌آموزان آسیبی ندیدند و دود ناشی از آتش‌سوزی نیز مشکلی برای آن‌ها ایجاد نکرد؛ بخاری‌های استفاده شده از نوع بخاری‌های گازی دیواری دودکش‌دار هستند که استفاده از آن‌ها در محیط آموزشی ممنوعیتی ندارد.

رئیس آموزش‌وپرورش شادگان عنوان کرد: آتش‌سوزی بلافاصله با استفاده از کپسول‌های اطفای حریق موجود در راهرو خوابگاه خاموش شد؛ همچنین نیروهای آتش‌نشانی نیز به محل اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ، پیش از این آتش‌نشانی شادگان از مصدومیت 6 دانش‌آموز در این حادثه آتش سوزی و انتقال آنها به بیمارستان شهید معرفی شادگان خبر داده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها